Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Girmay zeg van zo ver en dat liep toch op met VDP in zijn wiel sterke gast heeft enkel gefeest in Eritrea
. Duidelijk goeie renner daar niet van: snel, serieuze motor... maar de manier waarop hij nu koerst gaat hij niet kunnen blijven doen hé. Nu springt hij gewoon vanaf het moment dat vdP beweegt. Voorjaar was toch eigenlijk hetzelfde... gewoon volgen. Dat kan je doen zolang je zelf niet als topfavoriet start, maar als de rollen omdraaien en ze beginnen naar u te kijken wordt dat een heel ander verhaal.Ferme sprint, van 300m gaan en vdP afhouden.
Maar euh, unpopular opinion misschien maar ik begrijp die adoratie van Girmay niet echt goed. Duidelijk goeie renner daar niet van: snel, serieuze motor... maar de manier waarop hij nu koerst gaat hij niet kunnen blijven doen hé. Nu springt hij gewoon vanaf het moment dat vdP beweegt. Voorjaar was toch eigenlijk hetzelfde... gewoon volgen. Dat kan je doen zolang je zelf niet als topfavoriet start, maar als de rollen omdraaien en ze beginnen naar u te kijken wordt dat een heel ander verhaal.

Waarom worden sommige renners populair en anderen niet? Dat draait altijd om een x-factor he. Een grijze muis als VdB of Froome wordt niet populair. Idolen zijn meestal kleurrijke personen, in dit geval is dat vrij letterlijk ja, daar moeten we ook niet onnozel over doen.Ja Matthews maar veel sneller aan de meet. Matthews kan niemand af, Girmay is blijkbaar een held. Gaat inderdaad niet zo "makkelijk" blijven. Ik denk dat je ergens wel weet waarom de meesten er zo een fan van zijn hé![]()
Waarom worden sommige renners populair en anderen niet? Dat draait altijd om een x-factor he. Een grijze muis als VdB of Froome wordt niet populair. Idolen zijn meestal kleurrijke personen, in dit geval is dat vrij letterlijk ja, daar moeten we ook niet onnozel over doen.
Dat klopt maar alle renners starten als onbekenden en kunnen in hun eerste jaren zo rijden. Van Aert en VDP worden nu bvb ook veel meer geschaduwd dan in het begin..Ferme sprint, van 300m gaan en vdP afhouden.
Maar euh, unpopular opinion misschien maar ik begrijp die adoratie van Girmay niet echt goed. Duidelijk goeie renner daar niet van: snel, serieuze motor... maar de manier waarop hij nu koerst gaat hij niet kunnen blijven doen hé. Nu springt hij gewoon vanaf het moment dat vdP beweegt. Voorjaar was toch eigenlijk hetzelfde... gewoon volgen. Dat kan je doen zolang je zelf niet als topfavoriet start, maar als de rollen omdraaien en ze beginnen naar u te kijken wordt dat een heel ander verhaal.
Dude, die gast is 22jaar en rijdt voor het eerste jaar mee met de grote jongens. Echt wel gelegitimeerd om zo te rijden wat mij betreft. 't Is voorlopig nog gene shadow, ookal is alles zwart in de schaduw van MVDP!Ferme sprint, van 300m gaan en vdP afhouden.
Dude, die gast is 22jaar en rijdt voor het eerste jaar mee met de grote jongens. Echt wel gelegitimeerd om zo te rijden wat mij betreft. 't Is voorlopig nog gene shadow, ookal is alles zwart in de schaduw van MVDP!

Met Champagne van de Lidl heb je dat natuurlijk niet.
Nog een slachtoffer van de prosecco fles!
Maar daar gaat het ook helemaal niet over... en dat weet je zelf goed genoeg. Er wordt momenteel gewoon enorm lyrisch gedaan over een renner die uiteindelijk voorlopig niet meer doet dan 2 keer een sprint winnen. Van 2 dikke koersen hé, daar ga je mij niks van horen zeggen maar het is niet dat hij iets anders doet dan bv Colbrelli vorig jaar toen die het EK & Roubaix won vorig jaar is het ne vieze vuile sleper terwijl hij op basis van zijn palmares ook zeker niet de koers moest maken daar.Dude, die gast is 22jaar en rijdt voor het eerste jaar mee met de grote jongens. Echt wel gelegitimeerd om zo te rijden wat mij betreft. 't Is voorlopig nog gene shadow, ookal is alles zwart in de schaduw van MVDP!