Giro d'Italia 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
  • Tags Tags
    giro

Wie wint de Giro d'Italia 2022?

• Totaal aantal stemmers
    33
  • Opiniepeiling gesloten .
Ze gaan wat rapper moeten beginnen rijden of Alpecin gaat het roze behouden.

EDIT: nvm plots vlug gegaan, vervelend zo zonder tijdsaanduidingen

Laatst bewerkt:
aha Dumoulin is dus de klassements renner die nu al zijn ambities mag opbergen. Niet helemaal verrassend.

EDIT: ook Nibali nu gelost ook niet verrassend

EDIT: daar gaat de roze droom voor Vansevenant zakt er nu hard door

Laatst bewerkt:
Vansevenant is ook wel gewoon niet zo een goede klimmer. En dan doel ik op lange beklimmingen.

Dus Lopez, Dumoulin, Nibali en Martin weg qua klassementsrenners vandaag? Wat blijft er nog over :biglaugh:

Vrij indrukwekkende prestatie van Bora wel zeg.
Yates ook echt heel goede steun met Hamilton er nog bij en Howson die lang kon volgen.

Vansevenant is ook wel gewoon niet zo een goede klimmer. En dan doel ik op lange beklimmingen.

Dus Lopez, Dumoulin, Nibali en Martin weg qua klassementsrenners vandaag? Wat blijft er nog over :biglaugh:
Joao Almeida.
En natuurlijk Bilbao + Landa.
Ciccone eventueel? :D

Die bocht missen op het einde zeker? Zelfs al was er iets afgesproken met Kamna had hij graag nog gewoon kunnen spurten denk ik.

Wist dus niet dat hij roze had. Goeie ploegleiding en zelf ook goed opgelet dus. Als je de ganse dag in de aanval bent met op een bepaald moment 11' voorsprong moet je toch wel even het klassement erbij nemen.

Goh, dat zou mij toch wel ten zeerste verbazen dat hij en zijn ploeg dat niet wisten? Ik zie ook nergens een beeld dat dat kan bevestigen, want ik hoor hem enkel huilen (geen idee of het huilen van verdriet is of huilen van geluk).

Lijkt me sowieso straf dat ze bij Trek tijdens een etappe van 4 a 5 uur op geen enkel moment daar naar gekeken hebben.

Wat is er gebeurd? Precies geen echte prikken van de klassementsmannen. Dumoulin en Nibali zijn afgeserveerd maar dat was al geweten dacht ik.
Persoonlijk had ik iets meer verwacht van VDP.
Alsook had ik niet verwacht dat er zo een voorsprong ging gepakt worden :P

Ook zijn er wel verschillen gekomen tussen de favorieten.

Dumoulin , Nibali was toch te verwachten , je kan geen mirakels verwachten

Ik ben wel benieuwd naar het bora blok zitten ook nog allemaal binnen de minuut van Yates als die allemaal "volhouden" ben ik benieuwd naar hun hopelijk aanvallende tactieken

Terug
Bovenaan