Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
That escalated quicklyDag van de waarheid? Er gaat vandaag just niks noemenswaardig gebeuren volgens mij.

Carapaz, Bardet, Yates, voor de top 3Vansevenant is ook wel gewoon niet zo een goede klimmer. En dan doel ik op lange beklimmingen.
Dus Lopez, Dumoulin, Nibali en Martin weg qua klassementsrenners vandaag? Wat blijft er nog over![]()

Aiaiai Lopez, dat is zuur![]()
Zet Kelderman er toch ook maar bij voor een mogelijk podium…Carapaz, Bardet, Yates, voor de top 3
Die bocht missen op het einde zeker? Zelfs al was er iets afgesproken met Kamna had hij graag nog gewoon kunnen spurten denk ik.Snap niet waarom hij op zijn stuur klopt heeft toch roze.
Joao Almeida.Vansevenant is ook wel gewoon niet zo een goede klimmer. En dan doel ik op lange beklimmingen.
Dus Lopez, Dumoulin, Nibali en Martin weg qua klassementsrenners vandaag? Wat blijft er nog over![]()

Die bocht missen op het einde zeker? Zelfs al was er iets afgesproken met Kamna had hij graag nog gewoon kunnen spurten denk ik.
Wat is er gebeurd? Precies geen echte prikken van de klassementsmannen. Dumoulin en Nibali zijn afgeserveerd maar dat was al geweten dacht ik.That escalated quickly![]()
Ja hij is ook wel kanshebber voor het podium.Zet Kelderman er toch ook maar bij voor een mogelijk podium…
Persoonlijk had ik iets meer verwacht van VDP.Wat is er gebeurd? Precies geen echte prikken van de klassementsmannen. Dumoulin en Nibali zijn afgeserveerd maar dat was al geweten dacht ik.