Giro d'Italia 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
  • Tags Tags
    giro

Wie wint de Giro d'Italia 2022?

• Totaal aantal stemmers
    33
  • Opiniepeiling gesloten .
Gast, Dainese gooit alles dicht als ie merkt dat Gaviria en niet Bol meer in z'n wiel zit. Levensgevaarlijk van Dainese.

Zet zich toch gewoon recht. Kijkt pas achterom nadat hij zich recht zette. Die van Cofidis keek recht in Vanlerberges ogen toen die op zij ging.

Gast, Dainese gooit alles dicht als ie merkt dat Gaviria en niet Bol meer in z'n wiel zit. Levensgevaarlijk van Dainese.
Bwa, ik heb net een keer of 20 de herhaling gezien en het is toch wel Gaviria die in een gat duikt dat dat er helemaal niet is.

Maar ik heb wel zo vaak moeten kijken omdat daar vanalles gebeurt dat ik niet begrijp. Wat die mannen van DSM daar allemaal doen is toch ook vreemd. Gaat helemaal van links tegen het pak naar rechts van de baan en dat terwijl de baan links indraait... waarom?

En waarom zoekt Gaviria het gat rechts als de baan links draait??? Omdat de wind links-voor stond?

Bwa, ik heb net een keer of 20 de herhaling gezien en het is toch wel Gaviria die in een gat duikt dat dat er helemaal niet is.

Maar ik heb wel zo vaak moeten kijken omdat daar vanalles gebeurt dat ik niet begrijp. Wat die mannen van DSM daar allemaal doen is toch ook vreemd. Gaat helemaal van links tegen het pak naar rechts van de baan en dat terwijl de baan links indraait... waarom?

En waarom zoekt Gaviria het gat rechts als de baan links draait??? Omdat de wind links-voor stond?
Zoals ik het zie komt Gaviria bijna onmiddellijk achter die man van DSM.
Die zet zijn schouder al omdat hij weet dat de andere van DSM in het wiel zal willen duiken en door zijn schouder te zetten dit probeert af te stoppen.
Als natuurlijk die kerel voor hem in de remmen gaat duwt hij om er voorbij te duiken en niet vol op die voor hem knalt.

DSM in de fout en Gaviria in principe weinig te verwijten buiten dat hij al op voorhand begint te duwen om baan vrij te maken.

Gisteren de sprint niet gezien maar hallo, wat dienen van Cofidis daar doet...
Effe goed kijken eerst wie het is en dan bewust helemaal naar de rechterkant met hem!

Wie is die droge piet die co commentaar heeft op Eurosport? Is toch Kroon niet meer.
Koen de Kort. Aan Nederlanders geen tekort om te co-commentaren.

Foss en Dumoulin al gedropt, mogelijks door de lekke band eerder en het stevige tempo.
Carapaz in de tegenaanval met VDP.
Please, laat de Giro nu echt beginnen, na een redelijk slaapverwekkende week.

Koen de Kort. Aan Nederlanders geen tekort om te co-commentaren.

Foss en Dumoulin al gedropt, mogelijks door de lekke band eerder en het stevige tempo.
Carapaz in de tegenaanval met VDP.
Please, laat de Giro nu echt beginnen, na een redelijk slaapverwekkende week.
Dan toch liever Kroon.. diene Koen de Kort zzzzzzzzz.... 🥱

O1R7Y9F.png

SPORZA

Alle 4 weer bij elkaar.
Dumoulin gewoon op kop laten rijden nu, Bouwman is toch nog redelijk snel (als hij nog kan overleven)

Gaat er vandaag al iets bewegen in het klassement of zal het eerder voor morgen zijn op de blockhaus?

Vandaag toch geen bergrit of iets dergelijks. Zal wel een groep vluchters worden die voor de etappe gaan strijden

Vandaag toch geen bergrit of iets dergelijks. Zal wel een groep vluchters worden die voor de etappe gaan strijden
Ik denk dat Ewan zijn ploeg zal oproepen om hier voor de ritzege te gaan, Ag2r zie ik wel meedoen voor Vendrame. Het zijn geen zware heuvels, maar het profiel is wel zwaar genoeg om bv. Cavendish de benen af te snijden.

Terug
Bovenaan