Giro d'Italia 2023

Maar als remco strak in rit 7 duidelijk de sterkste is en in de tijdrit in etappe 9 nog eens 1 of 2 minuten pakt.
Dan wordt een vrij saaie giro denk ik voor het algemeen klassement.

Niet akkoord. Zelfs als hij vrijdag en zondag wint en 3 minuten voorstaat blijft het spannend door de waanzinnige lastigheidsgraad van de laatste week (en ervoor ook al rit 13). Een inzinking is daar zo gebeurd, hoe sterk je tevoren ook lijkt.

Ze zijn nog niet klaar met De Marchi en Clarke. Dat zijn geen gewone typische vluchters voor zo een vlakke rit hé.

Ze hebben het wel door in het peloton. Veel teams aan het achtervolgen.

@Slackmans je krijgt een hele harde en prachtige openingsfase van 80km en nog niet tevreden van een rit in een grote ronde.
@Renaat Tuurlijk , er kan altijd iets gebeuren, maar zoals hier al gezegd werd door sommige , de tour was niet meer spannend ondanks dat er vanalles kon gebeuren en het was dan nog het fenomeen Pogacar die moest inhalen. Niet Roglic die er zelf vaak doorzakt in de laatste dagen.
Ik zie het eigenlijk enkel van SKY komen dan omdat ze in de breedte zo sterk zijn.

Heeft Roglic nu weer gevallen? Zit wel degelijk een scheur in de broek. Geef die jongens aub steunwielletjes of we gaan er niet geraken in die 3e week met onze 2 grote.

@Slackmans je krijgt een hele harde en prachtige openingsfase van 80km en nog niet tevreden van een rit in een grote ronde.

Leg is eens geen woorden in mijn mond. Ik was helemaal niet ontevreden ofzo. Gewoon "de max" vind ik wel serieus overdreven. Plus ik snap echt niet waar iedereen op zit te reageren. Ik heb helemaal niets gezegd over de entertainmentwaarde tot nog toe, enkel dat het parcours van deze Giro in het algemeen imo teleurstellend is. Te veel van dit soort ritten. Had graag wat meer echte overgangsritten gehad waar we minstens sterke vluchtersgroepen zouden krijgen en 1 of 2 ritten met een soort puncheraankomst. Meer heb ik niet gezegd.

Er werd vooraf heel veel gesproken over een heel zware Giro maar dat vind ik gewoon niet het geval. Puur op hoogtemeters ja, maar veel van die hoogtemeters zijn irrelevant in de eerste helft van dit soort ritten.

Clarke gaat dit winnen.... Ze pakken die 2 niet meer denk ik.

Eigenlijk toch echt raar dat je u misrekent op die twee. Iedereen weet toch dat je daar geen risico mee mag nemen. Die 1 minuut/km regel telt bij zo een mannen echt niet.

Clarke gaat dit winnen.... Ze pakken die 2 niet meer denk ik.

Eigenlijk toch echt raar dat je u misrekent op die twee. Iedereen weet toch dat je daar geen risico mee mag nemen. Die 1 minuut/km regel telt bij zo een mannen echt niet.

Lijkt me weinig rekenen maar gewoon op zijn. Die 2 vooraan zijn sterker dan de werkpaarden achteraan. Is nu Ineos en Bora die tempo maken voro hun klassements renner de sprinters ploegen zijn gewoon weg.

Lijkt me weinig rekenen maar gewoon op zijn. Die 2 vooraan zijn sterker dan de werkpaarden achteraan. Is nu Ineos en Bora die tempo maken voro hun klassements renner de sprinters ploegen zijn gewoon weg.

Movistar heeft nog een hele trein daar zitten gewoon hoor. Groves ook nog 2 man voor zich. Wel degelijk gewoon gokken.

lol dan pakken ze ze toch nog ze zijn toch beginnen pokeren zo'n ervaren rotten

En Gavaria jong begin toch eens op een normale afstand te sprinten die kan niet lezen zeker telkens vanop 300m

Terug
Bovenaan