Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Movistar heeft nog een hele trein daar zitten gewoon hoor. Groves ook nog 2 man voor zich. Wel degelijk gewoon gokken.
Is dat een trein of gewoon wat van die typische spaanse berggeitjes waarmee je weinig bent op het vlakke.
Mijn post was alleszins niet op jouw bedoeld, eerder dwightschrute.Leg is eens geen woorden in mijn mond. Ik was helemaal niet ontevreden ofzo. Gewoon "de max" vind ik wel serieus overdreven. Plus ik snap echt niet waar iedereen op zit te reageren. Ik heb helemaal niets gezegd over de entertainmentwaarde tot nog toe, enkel dat het parcours van deze Giro in het algemeen imo teleurstellend is. Te veel van dit soort ritten. Had graag wat meer echte overgangsritten gehad waar we minstens sterke vluchtersgroepen zouden krijgen en 1 of 2 ritten met een soort puncheraankomst. Meer heb ik niet gezegd.
Er werd vooraf heel veel gesproken over een heel zware Giro maar dat vind ik gewoon niet het geval. Puur op hoogtemeters ja, maar veel van die hoogtemeters zijn irrelevant in de eerste helft van dit soort ritten.
Lees het stuk onder Contenders: Mads PedersenDer moet toch iemand zijn die het in Gaviria zijn kop kan kloppen dat hij wat langer moet wachten!!
Mijn post was alleszins niet op jouw bedoeld, eerder dwightschrute.
Helemaal akkoord trouwens, te veel klimmetjes die m.i. verloren zijn en geen invloed hebben op de race. Iets te weinig echt pittige heuveletappes zoals je er elk jaar wel eentje hebt in de Tirreno.

Cool, nog iemand die Cyclingmole volgt.Lees het stuk onder Contenders: Mads Pedersen
![]()
2023 Giro d'Italia Stage 6 Preview - Cycling Mole
Naples > Naples 163km Well, what a mess that was. Evenepoel hit the deck twice, he’s a lucky boy that neither time resulted in serious injury. It’s amazing what a wee bit of rain does in this part of the world, the roads are like ice. Cavendish won the last sprint in Naples, all the...cyclingmole.com
Weer slechter weer morgen blijkbaar. Zelfs kans op sneeuw op de top. Kan die etappe wel stukken zwaarder maken dan ik oorspronkelijk dacht.
Eigenlijk vooral benieuwd naar wat Ineos gaat doen. Die zijn in tegenstelling tot zowat alle andere klassementsrenners wel gewoon recht gebleven de afgelopen dagen en lijken in de breedte het sterkste team te hebben. Ik zou toch eens proberen vroeger aan te gaan met een Sivakov en zien wat er gebeurt. Remco en Roglic toch eens testen.
Lig jij wakker van Sivakov? Als je Evenepoel/Roglic bent laat je Sivakov toch gewoon oplossen door van Wilder/Kuss, zelfs al pakt die een minuut terug dan staat hij nog altijd een minuut achter. Evenepoel staat zelfs op Thomas en Hart zo goed als een minuut voor. Het domste dat Evenepoel kan doen is morgen een Pogacartje doen en beginnen springen achter alles en iets. Gewoon rustig blijven volgen als er iemand te volgen is en anders tempo rijden als die val hem niet teveel last bezorgd dan staat hij gewoon morgen avond weer in het roze en kan hij zondag nog eens vol gaan.
Weer slechter weer morgen blijkbaar. Zelfs kans op sneeuw op de top. Kan die etappe wel stukken zwaarder maken dan ik oorspronkelijk dacht.

Eigenlijk vooral benieuwd naar wat Ineos gaat doen. Die zijn in tegenstelling tot zowat alle andere klassementsrenners wel gewoon recht gebleven de afgelopen dagen en lijken in de breedte het sterkste team te hebben. Ik zou toch eens proberen vroeger aan te gaan met een Sivakov en zien wat er gebeurt. Remco en Roglic toch eens testen.
Cool, nog iemand die Cyclingmole volgt.
Beste previewsCool, nog iemand die Cyclingmole volgt.
Wat heb ik gemistTop tv daar bij Eurosport![]()