808 State
Well-known member
Gezien ze de uitzendrechten niet hebben mag wat extra coverage wel.Is er überhaupt een markt voor dat magazine?
Allez we moeten ook eerlijk zijn, te veel is te veel eh.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gezien ze de uitzendrechten niet hebben mag wat extra coverage wel.Is er überhaupt een markt voor dat magazine?
Allez we moeten ook eerlijk zijn, te veel is te veel eh.
Except die gasten maken in depth analyses en focussen op race events waar ze bij VRT gewoon makkelijk proberen te scoren door mee te surfen op de Remco wave. En Karl & De Cauwer... dat wringt gewoon, ik weet niet goed waarom. Vooral voor De Cauwer vind ik dat echt een pijnlijke zaak aan het worden: naast Wuyts was dat de man die voor een zeker niveau en balans kon zorgen. De Cauwer naast Karl is dat gewoon mee den afgrond in. Ik zeg het niet graag maar die zondagrit met Wuyts & Bakelants vond ik, ondanks het typische mistasten van Wuyts links & rechts een verademing.Ze denken waarschijnlijk als Benji en Patrick zo hun boterham kunnen verdienen , moeten wij dat ook kunnen![]()
En wat bezielt Groves in die laatste 30-40m om nog van de nadar rechts helemaal naar het midden van de baan uiteindelijk nog links achter Matthews te finishen terwijl hij daar Oldani eigenlijk nog bijna van de sokken gaat rijden?Jongens toch wat spookt Alpecin daar uit. Oldani echt ongelofelijk.

En wat verwacht je dan wat een ander kanaal u niet kan bieden?Gezien ze de uitzendrechten niet hebben mag wat extra coverage wel.
Deftige samenvatting van de rit en paar extra interviews. Maar dat kan inderdaad ook gewoon in het sportnieuws.En wat verwacht je dan wat een ander kanaal u niet kan bieden?
Meesurfen op de Remco hype met wat slap gelul dat is het, meer niet. Voorheen deden ze het niet, en nu ineens moet er een magazine komen waar Karl zijn geniale analyses moet geven….
Heeft deels natuurlijk wel met de vraag te maken ook. Een Giro waar Remco mee rijdt kan logischerwijs op veel meer interesse rekenen in Vlaanderen als eentje waar Remco niet mee rijdt. Op zich is het wel de taak van de openbare omroep van zoveel mogelijk op de vraag van het Vlaamse publiek in te spelen, indien mogelijk. Maar de inkleding had gerust anders gemogen. Renaat is al járen de Giro man: ze hadden hem gerust een korte inleiding kunnen laten geven, verslag bij een samenvatting en dan een kleine voorbeschouwing voor de dag nadien.En wat verwacht je dan wat een ander kanaal u niet kan bieden?
Meesurfen op de Remco hype met wat slap gelul dat is het, meer niet. Voorheen deden ze het niet, en nu ineens moet er een magazine komen waar Karl zijn geniale analyses moet geven….
Je mag dat wel zeggen hoor. Dat maakt eens te meer duidelijk hoe verwend we eigenlijk waren met de rustige vastheid van Michel en hoe slecht Karl wel niet is als live commentator. Waarom kunnen die sportmannen nu nooit eens blijven doen waar ze het best in zijn. Karl de omkadering, Michel (of Renaat, als gewenste opvolger) de commentaar.Except die gasten maken in depth analyses en focussen op race events waar ze bij VRT gewoon makkelijk proberen te scoren door mee te surfen op de Remco wave. En Karl & De Cauwer... dat wringt gewoon, ik weet niet goed waarom. Vooral voor De Cauwer vind ik dat echt een pijnlijke zaak aan het worden: naast Wuyts was dat de man die voor een zeker niveau en balans kon zorgen. De Cauwer naast Karl is dat gewoon mee den afgrond in. Ik zeg het niet graag maar die zondagrit met Wuyts & Bakelants vond ik, ondanks het typische mistasten van Wuyts links & rechts een verademing.
Op zich vind ik het wel niet verkeerd dat er een soort samenvatting is van de Giro rit van de dag en dan x100 liever dit dan weer een Vive Le Vélo: Giro waar Karl nogmaals reclame mag maken voor zijn eigen merk gesponsord met belastingsgeld en waar we weeral eens naar dezelfde reeks 0-meerwaarde toevoegende gasten (De Vries, Nys, De Backer, Planckaert...) moeten kijken. Terwijl er gesproken wordt over alles wat vooral niet met de rit van de dag te maken heeft.
En wat bezielt Groves in die laatste 30-40m om nog van de nadar rechts helemaal naar het midden van de baan uiteindelijk nog links achter Matthews te finishen terwijl hij daar Oldani eigenlijk nog bijna van de sokken gaat rijden?
Dat is toch echt om Oldani hier even op zijn plaats te zetten van "IK ben hier de man, niet jij."?![]()
" en kon hij Renaat Schotte gewijs een minuut lang iets voorlezen dat hij perfect had voorbereid.
Ook benieuwd naar vandaag. Ik zie hier de naam Küng vallen. Ik gun het hem zeker maar die laatste klim is toch niet van de poes hoor met een stuk van 3 km aan 10%. In de Ronde van Zwitersland reed Küng wel sterk bergop vorig jaar maar dat is zeker niet consequent zo. Volgens mij is dit te lastig voor hem.
Zelf denk ik aan een Buitrago of Mollema voor ritwinst en/of roze. En als Jumbo of Ineos de kopgroep binnen schot houden gaat Remco er nog vol voor gaan vermoed ik.
De goede klimmers die al veel tijd aangesmeerd hebben gekregen zoals Carthy of Haig zouden hier toch al iets mogen proberen. Met nog een lange tijdrit in het verschiet, moeten ze toch elke kans benutten om wat tijd terug te pakken, lijkt mij.Rit winst of niet ik denk dat de klassements mannen hier wel eens gewoon vol voor kunnen gaan. Je kan hier toch makkelijk gewoon 30" pakken lijkt me zeker als je de betere bent kun je op dat stukje boven nog eens de grote molen bovenhalen.
Dat verwacht ik nu niet meteen. Ik denk niet dat er iemand vandaag een serieuze tik gaat uitdelen, toch niet met de voorhamer zoals in de tijdrit want 30" op zo'n ding is al een ferme draai die je dan krijgt. Er zullen er wel een aantal zijn die na vandaag hun klassements-/top5/6/7-ambities min of meer gaan mogen opbergen. Er zijn er altijd die er op de eerste helling door zakken... hun geluk is dat het kort is vandaag.Rit winst of niet ik denk dat de klassements mannen hier wel eens gewoon vol voor kunnen gaan. Je kan hier toch makkelijk gewoon 30" pakken lijkt me zeker als je de betere bent kun je op dat stukje boven nog eens de grote molen bovenhalen.
Dat wordt altijd gezegd, maar zo werk het nu eenmaal niet heeft de geschiedenis al vaak uitgewezen. Mensen zijn per definitie risico avers en gaan niet 4 dagen in hun marathon van 21 dagen een spurt plaatsen... Carthy & Haig wisten bij voorbaat héél goed dat ze geen podium gingen rijden en hooguit top 5 konden ambiëren. Dat kan nog steeds en zal finaal eerder afhangen van een lastige slotweek als van hier pakweg 15 seconden terugpakken.De goede klimmers die al veel tijd aangesmeerd hebben gekregen zoals Carthy of Haig zouden hier toch al iets mogen proberen. Met nog een lange tijdrit in het verschiet, moeten ze toch elke kans benutten om wat tijd terug te pakken, lijkt mij.
De goede klimmers die al veel tijd aangesmeerd hebben gekregen zoals Carthy of Haig zouden hier toch al iets mogen proberen. Met nog een lange tijdrit in het verschiet, moeten ze toch elke kans benutten om wat tijd terug te pakken, lijkt mij.