Giro d'Italia 2023

Ineos wel sterk met 5 man op een rij hier in een groep van 25 man of zo. Zoals in de oude dagen.

Had meer verwacht van deze rit.

Toch wel heel mager van QS ja, maar goed ... mss heeft Remco wel gezegd ik heb het onder controle, spaar die benen maar.

Ineos wel sterk met 5 man op een rij hier in een groep van 25 man of zo. Zoals in de oude dagen.
Zijn dat ploegmaats van Remco? Zo reden ze vandaag toch wel rond op de slotklim.

Toch wel heel mager van QS ja, maar goed ... mss heeft Remco wel gezegd ik heb het onder controle, spaar die benen maar.
Nu ja, ik weet niet of Ineos wel slim gereden heeft vandaag op de slotklim? Heel indrukwekkend, maar wat was het resultaat hiervan? Niks?

Gelukkig had Remco nog zijn toekomstige ploeg om hem te helpen.

Nee serieus, onbegrijpelijk dat er niet aangevallen wordt (desnoods in de laatste 3 vlakke kms) als je ziet dat Remco volledig geisoleerd zit.

Gelukkig had Remco nog zijn toekomstige ploeg om hem te helpen.

Nee serieus, onbegrijpelijk dat er niet aangevallen wordt (desnoods in de laatste 3 vlakke kms) als je ziet dat Remco volledig geisoleerd zit.

Wie moet er aanvallen natuurlijk? Is vlak dus iedereen springt zo op iedereen. Evenepoel kan gewoon Roglic/Almeida/Thomas volgen en de rest tjah wat maakt het uit dat die misschien 10" pakken.

Tempo van Ineos lag te hoog voor aanvallen zeker? En beklimming te kort ofzo?

Typische eerste bergrit van een GT. Iedereen kijkt nog een beetje naar iedereen. Die vlakke kms na de top remmen ook wat af natuurlijk uit vrees dat de seconden die je pakt bergop zo weer dicht gereden worden. En dat tempo van Ineos zal wel niet mals geweest zijn dat kunnen ze natuurlijk wel als de beste.

Je moet nog kunnen ook natuurlijk.
Wat ze wel konden vermoed ik, waarom ze het niet deden is mij een raadsel.

Toch eens benieuwd wat het verhaal achter dit QS is. Als dit puur van niet kunnen was dan hou ik alvast mijn hart al vast.

Terug
Bovenaan