Pieterjan94
Well-known member
Was bij Mathieu weinig van te zienGoed ziek geweest, ook aan die antibiotica gezeten. Dat gaat toch in de benen kruipen vrees ik.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was bij Mathieu weinig van te zienGoed ziek geweest, ook aan die antibiotica gezeten. Dat gaat toch in de benen kruipen vrees ik.
Was bij Mathieu weinig van te zien
Antibiotica nemen bij een virale infectie: een fenomeen dat blijkbaar moeilijk uit te roeien is.Goed ziek geweest, ook aan die antibiotica gezeten. Dat gaat toch in de benen kruipen vrees ik.
Antibiotica nemen bij een virale infectie: een fenomeen dat blijkbaar moeilijk uit te roeien is.
maar goed hun dokter zal wel iets weten wat wij niet weten zeker.
Het is wel niet zo abnormaal om na je antibioticakuur een probiotica/prebioticakuur voor de darmflora op te starten. Kende zelfs iemand die er een shitload nam tijdens, om de gedode bacteriën meteen aan te vullenDat vraag ik me dus ook telkens af. Ik neem aan dat ze goed genoeg medisch begeleid worden en dat er dus wel ergens een reden zal zijn.
Antibiotica is normaal ook niet goed voor je darmflora wat toch voor een wielrenner ook belangrijk is. Dus ik snap het niet maar goed hun dokter zal wel iets weten wat wij niet weten zeker.
Visma heeft er toch zin in. Zou Wout zich dan toch goed voelen?
Of wil Yates hier meteen zélf een gooi doen op de laatste klim.
Dat het voor Kooij zou zijn, lijkt me straf. Al rijdt hij van de sprinters best goed bergop.
Ja, dat is waar. Je kan je natuurlijk ook laten mee glijden en de ploeg geen extra werk bezorgen, als je je niet heel goed voelt...Maar ze kunnen maar proberen inderdaad.Waarom zou Visma niet proberen met Wout? Zelfs als die maar aan 90% rijdt, veel betere kansen op roze gaat hij niet meer krijgen. Of ja, in deze Giro zelf misschien binnen paar dagen, maar ge moet toch elke kans die ge hebt proberen grijpen.

Ja om Tarling te kloppen moet hij 100% zijnVoila, het roze ligt te wachten op Pedersen. Hopelijk kan Wout toch nog in de buurt van het podium geraken. Maar om dan morgen een top-TT te rijden, dat zal toch ook moeilijk liggen.