Giro d'Italia 2025

De sprint van Wout , toch al veel beter dan in het voorjaar. Ik denk dat het vooral hoopgevend is voor andere etappes.
Dat het erin zit.

Pedersen wel subliem op de helling.

Echt jammer van Landa stond messcherp.

Gebroken ruggenwervel 🥲
In alle kranten ASAP: "Haalt Landa de Tour?" :sop:
Hmm ik zou eerder denken: Is dit fin de carrière of niet?

Ik hoop van niet maar ik erger mij aan zinnen zoals Haalt Landa de Tour? Zijn gezondheid is momenteel nét iets belangrijker niet?

Ik hoop van niet maar ik erger mij aan zinnen zoals Haalt Landa de Tour? Zijn gezondheid is momenteel nét iets belangrijker niet?
Maar, maar, ... wie gaat Remco anders aan een Tourpodium helpen? De prestaties van onze Wout en Remco zijn het enigste wat in Vlaanderen telt, we gaan ons toch niet bezighouden met de gezondheid van een oude Bask zeker?

Gebroken ruggenwervel 🥲
Kan twee kanten uit.
Ofwel valt het mee en kan hij relatief snel terug fietsen. Dan is er geen probleem, al zal de Tour waarschijnlijk hoe dan ook te vroeg komen.
Ofwel zal dit waarschijnlijk het einde van zijn carrière betekenen.
Als hij op zijn leeftijd een maand of 6 niet kan fietsen dan geraakt hij nog zeer moeilijk fit om in 2026 een rol van betekenis te spelen.

Ondertussen kennen we de diagnose: een stabiele breuk van de thoracale wervel elf. Dat betekent minstens één dag in het ziekenhuis blijven en daarna vier weken platte rust.

Volgens Lefevere in zijn column vandaag.

Geen Tour dus. Parin-Peitre zal nu de klimknecht worden zeker. Ik dacht dat die de Giro ging doen met Landa maar doet niet mee.

Tarling toch ook geen supertijd. Die tijd is alvast te kloppen (Het valt nog af te wachten of dat in praktijk ook zo gaat zijn)

Ja Tarling zet de rest niet echt op afstand. Maar toch kan wel eens genoeg zijn.

Roglic pakt toch al 16" op Ayuso had ik hier toch niet verwacht in deze TT had ik eerder Ayuso ene paar secondjes zien pakken.

Pidcock toch ook niet echt goed. Ook al 42" aan zijn broek tegenover Roglic.

VA ook maar een matige TT nu al 14" achter.

Ja Tarling zet de rest niet echt op afstand. Maar toch kan wel eens genoeg zijn.

Roglic pakt toch al 16" op Ayuso had ik hier toch niet verwacht in deze TT had ik eerder Ayuso ene paar secondjes zien pakken.
Vandaar dat je altijd met twee woorden moet spreken.

Maar ik blijf er wel bij: Een supergoeie Tarling had met meer dan een sec gewonnen. Nu goed het zal hem worst wezen: Winst in winst :D

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan