Giro d'Italia 2025

Wout gaat vooral moeten knechten voor Kooij en Yates vanaf nu. Ik acht de kans groot dat hij de 3e week afstapt.

Allé we zijn overstag gegaan en HBO Max abo genomen. Zit ik nu multifeed te kijken :o alle 4 de cameras tegelijk op het scherm. Zalig.

Chaotisch ritje. Hopelijk niet teveel slachtoffers.

Allé we zijn overstag gegaan en HBO Max abo genomen. Zit ik nu multifeed te kijken :eek: alle 4 de cameras tegelijk op het scherm. Zalig.

Chaotisch ritje. Hopelijk niet teveel slachtoffers.
Is dat dan HBO max plus sport dat je moet nemen? Iets van promo's voor de eerste maand?

Ok die kende ik nog niet.

Lag het aan de chaos of kwam Kooij hier toch gewoon wat te kort? (EDIT: zat te ver eigenlijk Picnic op het goei moment op kopgekomen.)

Kooij kwam toch nog goed opzetten zo te zien. Zat na die laatste bocht gewoon niet meer ideaal, zich eigenlijk een beetje laten ringeloren (makkelijk gezegd natuurlijk).

Geen Van Aert om hem te begeleiden? Hopelijk geen al te veeg teken.

Hij had gewoon het wiel van Affini moeten houden? Maar dat lukte niet om de een of andere reden waardoor hij een paar posities te ver zat. Zou het nog eens moeten terugzien.

Kanter nog gedeklasseerd zag ik.
Morgen ook voor de sprinters? Of finale toch te zwaar?

Er staan toch veel sprinters vooraan bij de bookies , met Pedersen als torenhoog favoriet.
Moeilijke rit voor de Sporza ploeg 😅

Ik vermoed zelf ook een late aanvaller (del Toro / pidcock / scaroni)

Laatste km valt mee. Daarvoor wel een kort stukje 10%. 30km voor de streep wel een heuvel van 2.9km aan 8.4% dat is toch wel heel pittig. En er ligt daarna nog een heuvel maar die is niet gecatalogeerd en dus geen idee hoe steil die is.

Lijkt me toch een te lastige finale om echt te gaan sprinten met sprinters. Toch een ferm verschil met de ritten in Albanie waar de finale gewoon vlak was.

Als Roglic wint zou hij blijkbaar de oudste winnaar ooit worden van de Giro.

Dat vind ik toch wel verrassend. Hij is toch nog maar 35 jaar? OK dat is relatief oud voor een ronderenner maar dat hij daarmee de alleroudste zou worden verbaast mij nu wel.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan