Giro d'Italia 2025

Wat een talent die Vacek. Pedersen met zijn 3e.

Dit moet toch pijn doen bij VA. Paar jaar terug deed VA dit soort dingen nu moet hij lijdzaam toezien bij de gelosten.

Wat een talent die Vacek. Pedersen met zijn 3e.

Dit moet toch pijn doen bij VA. Paar jaar terug deed VA dit soort dingen nu moet hij lijdzaam toezien bij de gelosten.

Hij heeft natuurlijk het één en ander meegemaakt het afgelopen jaar maar het verschil met de top is bij momenten erg groot en vooral inconsistent. Soms denk jij "hij is terug" maar dat loert er weer een nieuwe dip op de hoek.

Magnier kan niet klimmen hé. Zware jongen. Korte inspanningen bergop is hij heel goed in, maar als dat langer is dan 5 minuten wordt het heel moeilijk. Zeer vergelijkbaar met De Lie, alleen explosiever en technisch beter imo.

Had ik niet verwacht van Pedersen vandaag. Bij de eerste passage was het harken en UAE deed tenminste een beetje moeite om het tempo op te drijven.
Vorig jaar Tadej met 6. Mads zal in de buurt komen.
Van Aert die weer niet mee doet.
Als hij zo blijft verder rijden, gaat hij niet mee naar de Tour.
Tenzij hij wonderwel BK wordt, dan mss nog wel.

Vacek had echt alles mooi onder controle, Pedersen zal in deze giro wel eens een wederdienst proberen te doen.

Vandaag een iets normalere sprint met rechte lijnen , Groves had in mijn ogen wel de beste lead-out in etappe 4, maar door het bochtige parcours ging het de mist in. Ik hoop voor Kooij dat WVA op de afspraak is deze keer.

Als hij zo blijft verder rijden, gaat hij niet mee naar de Tour.
Tenzij hij wonderwel BK wordt, dan mss nog wel.
Dat zie ik niet snel gebeuren hoor, dat WVA thuis blijft van de Tour. Als hij na de Giro gewoon rustig kan verderzetten en opbouwen naar de Tour komt dat wel goed.

Vraag is eerder of hij de Giro gaat uitrijden. Als er geen beterschap komt, lijkt het misschien ook niet logisch om verder mee te rijden voor spek en bonen, maar dat zullen ze intern dan wel bekijken in welke mate dit nog zin heeft (vooral dan ook met het oog op de Tour)

Ik zie van Aert wel uit de Giro stappen na de dubbel Strade/tijdrit. Als het gevoel dan nog niet beter is, dan gaat ie gewoon naar huis.

WVA is natuurlijk wel iemand die zeker niet slechter wordt gedurende een ronde.
Maar het zal ook afhangen van andere factoren zoals goesting en de mogelijker mentale en sportieve impact door gewoon thuis verder te werken.
Zeggen dat het geen zin heeft is kort door de bocht, maar niemand zal het hem kwalijk nemen als hij eruit stapt.

Hij heeft natuurlijk het één en ander meegemaakt het afgelopen jaar maar het verschil met de top is bij momenten erg groot en vooral inconsistent. Soms denk jij "hij is terug" maar dat loert er weer een nieuwe dip op de hoek.
VA heeft tussen de Amstel en de Giro niet deftig kunnen trainen door ziekte, dus niet abnormaal dat hij niet in goede vorm is. Om nu nog tijdens een ronde in vorm te geraken moet je heel voorzichtig zijn en goede balans hebben tussen arbeid en rust, daarom dat hij eerder laat lopen dan proberen mee te doen tot het einde. En je kan nu toch niet zeggen dat VA inconsistent is als je al zijn vorige grote rondes bekijkt.

WVA is natuurlijk wel iemand die zeker niet slechter wordt gedurende een ronde.
Maar het zal ook afhangen van andere factoren zoals goesting en de mogelijker mentale en sportieve impact door gewoon thuis verder te werken.
Zeggen dat het geen zin heeft is kort door de bocht, maar niemand zal het hem kwalijk nemen als hij eruit stapt.
Als je vorm niet 100% is en je dan tot 3 weken het uiterste moet gaan om het einde van de Giro te halen, zonder nog een rol van betekenis te spelen, dan ben je beter dat je stopt.
Wout zal dat ook wel zelf aanvoelen denk ik, als zijn vorm verslechtert de komende dagen dan is het beter om er mee te stoppen. En dan mikken op de Tour.

Spijtig dat Evenepoel niet in vorm is, maar in de vorm dat hij nu heeft zou het ook geen zin gehad hebben om de Giro te rijden. Je zag hem ook verslechteren in plaats van verbeteren in de opeenvolgende koersen.

Godver echt regen en Napels wat een rotzooi

wtf opgave Cerny. Wie rijd er nu rond met een bebloede sok Cerny
:eek: ziet er toch echt niet goed uit

Laatst bewerkt:
Lelijke valpartij toch.
Hindley al uit koers.

Pcs was iets te voorbarig met Vine zijn DNF blijkbaar.

Laatst bewerkt:
Sterke vluchters blijkbaar. Visma vollebak aan het jagen en heel veel dichter komen ze niet. Normaal zijn ze halfweg koers al gepakt.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan