God of War Ragnarök

God of War Ragnarök

https://direct.playstation.com/nl-be/buy-games/god-of-war-ragnarok-jotnar-edition-ps5-ps4 hier kan je nog bestellen denk ik. Hij is nu nog niet beschikbaar om te bestellen dus in het oog houden
Thanks, die heb ik ook open staan en op Bol ook maar staat ook nog niet beschikbaar.
Ik kan alleen niet constant kijken en zo dadelijk onder de middag ook niet.

Ik heb nog hoop, maar niet meer zoveel.
Indien er iemand kan bestellen die hem niet wilt, ik neem die gerust over! ;)

Ik heb hem ook via de GM site. Hij heeft maar 3 minuten online gestaan voor hij uitverkocht was. ( tijd bevestigd via een GM technisch medewerker)

Was precies toch maar een heel circus die Jotnar amai. Blijkbaar veel annulaties bij GM vanwege te veel doorgekomen bestellingen. Dus dat heeft maar 3 min open gestaan en in een discord, van de 6 die een bestelling hadden kunnen doen 4 geannuleerd nog nadien. Ik heb voorlopig sjans... geen annulatie mail, geen bericht, game staat nog altijd geregistreerd 🤞 🤞 🤞

Was precies toch maar een heel circus die Jotnar amai. Blijkbaar veel annulaties bij GM vanwege te veel doorgekomen bestellingen. Dus dat heeft maar 3 min open gestaan en in een discord, van de 6 die een bestelling hadden kunnen doen 4 geannuleerd nog nadien. Ik heb voorlopig sjans... geen annulatie mail, geen bericht, game staat nog altijd geregistreerd 🤞 🤞 🤞
Ik gun het u! ;)

Ik hoop nog altijd licht op die PS direct, misschien 16u?
Geen idee...
Amazon zal ook wel niks worden.

Ik had collector op Bol gekocht en zag dan op Coolblue goedkoper was.
Coolblue besteld en daarna Bol geannuleerd.
Die collector is blijkbaar dus goed te krijgen.

Op Ebay staat die Jotnar al aan dubbele prijs.
Echt erg eigenlijk...

Ik gun het u! ;)

Ik hoop nog altijd licht op die PS direct, misschien 16u?
Geen idee...
Amazon zal ook wel niks worden.

Ik had collector op Bol gekocht en zag dan op Coolblue goedkoper was.
Coolblue besteld en daarna Bol geannuleerd.
Die collector is blijkbaar dus goed te krijgen.

Op Ebay staat die Jotnar al aan dubbele prijs.
Echt erg eigenlijk...
Tzijn triestige praktijken inderdaad... kameraad van me heeft ook via coolblue besteld omdat het goedkoper was.

Kan idd nog proberen bij PS direct inderdaad, 16 is een goeie kans, dan gaat hij in NA ook live normaal. Mss dat die gaan samen lopen.
Nu als er iemand de premium CE van Elden RIng heeft wil ik wel nog altijd ruilen, die had ik toch nog net liever gehad en dan van deze de gewone :p

Maja dat ik die ooit vind is nog een veel groter vraagteken.

Alles zwieren ze tegenwoordig op 2dehands of ebay aan woeker prijzen, negeren kan je doen maar is niet plezant voor mensen die die echt willen. Ken diene mens van GM goed mss dat ik 1 kan los krijgen voor iemand.

Hier ook nog geen annulatie bericht dus hopelijk is het in orde.

Alles zwieren ze tegenwoordig op 2dehands of ebay aan woeker prijzen, negeren kan je doen maar is niet plezant voor mensen die die echt willen. Ken diene mens van GM goed mss dat ik 1 kan los krijgen voor iemand.
Pssh ja met die regalla van Horizon was dat hetzelfde.
Vertikte het om via Ebay te kopen.
Heb die niet gek lang geleden toch nog kunnen kopen voor niet zo gek veel meer. (€290 meen ik)
Denk dat die kerel er niet meer vanaf ging geraken anders.

Vind het toch ook wel erg om iets graag te hebben en het nu dan al op Ebay voor +- € 600 te zien.
Achja wie weet komt er nog ene met een iets of wat schappelijke prijs op.
Dan kan het zijn dat ik toch schijt aan heb en doe maja is gewoon klote...

Zat ook geen disc in maar wel steelbook, dat snap ik ook niet.
Zelfde bij deze haha, dan laat die steelbook ook gewoon weg nee?

Tzijn triestige praktijken inderdaad... kameraad van me heeft ook via coolblue besteld omdat het goedkoper was.

Kan idd nog proberen bij PS direct inderdaad, 16 is een goeie kans, dan gaat hij in NA ook live normaal. Mss dat die gaan samen lopen.
Nu als er iemand de premium CE van Elden RIng heeft wil ik wel nog altijd ruilen, die had ik toch nog net liever gehad en dan van deze de gewone :p

Maja dat ik die ooit vind is nog een veel groter vraagteken.
Moest ik die hebben dan ruilde ik die zeker haha.
Maar heb Elden Ring niet, is niet zo mijn ding denk ik.

De kleine hoop die ik er nog voor heb ligt dan bij PS direct damn! 😅

Ken diene mens van GM goed mss dat ik 1 kan los krijgen voor iemand.
Heb ook wel wat connecties bij GM, maar kunnen in dit geval niks doen. Alle orders zijn website exclusief ( voor Jotnar ) dus zij kunnen niks bestellen of fixen. Bij sommige andere CE hebben ze me al eens geholpen als het via de winkel was dat ik em sowieso had, maar dat gaat hier echt niet.

Zou ik hem zelf ook nog eens proberen te pakken krijgen via PS Direct? Zal er wel iemand gelukkig mee kunnen maken zeker moest ik er twee hebben :p??

Zou ik hem zelf ook nog eens proberen te pakken krijgen via PS Direct? Zal er wel iemand gelukkig mee kunnen maken zeker moest ik er twee hebben :p??
Dat zou geflipt zijn!
Ik koop U die zeker over dan en geef U ook wel iets voor de moeite als ge dat wilt.

Ik ga mij al klaarzetten ervoor.
Proberen niet teveel hopen want zal maar kleine kans zijn.

Alles zwieren ze tegenwoordig op 2dehands of ebay aan woeker prijzen, negeren kan je doen maar is niet plezant voor mensen die die echt willen.
Dat is al veel langer dan vandaag ze. Is eigenlijk altijd zo al geweest met alles wat moeilijk aan te geraken en zeldzaam is.

Dat is al veel langer dan vandaag ze. Is eigenlijk altijd zo al geweest met alles wat moeilijk aan te geraken en zeldzaam is.
Bwa ja is waar.
Maar vaak had ge toch een mogelijkheid om het te kopen als ge op tijd waard.

Nu hebt ge 5 sites open en ge pakt er nog langs.
Vroeger kon ge winkel binnenlopen en Uw pre-order daar nog doen in de meeste gevallen.

Zelfde met festivals, vroeger liep ik dag ervoor de CD winkel in om ticket te halen.
Nu moet ge ze binnen paar dagen kopen.

Hoef daar zelf niks extra voor te hebben, voor mij is dat ook gewoon een soort backup. Heb ik er twee dan heb ik een backup voor als er met één van beide iets mis gaat, doe dat ver altijd bij CE die ik echt wil. Komen beide goed toe, dan verkoop ik die aan iemand anders voor de aangekochte prijs. In dit geval mss aan jou dan stel dat ik em heb en jij niet... Hebben we hem beide, geen probleem weet nog al iemand en zelf dan nog er gaat altijd wel iemand zijn, zeker op release... voor de standaard prijs.

Terug
Bovenaan