God of War Ragnarök

God of War Ragnarök

Hoef daar zelf niks extra voor te hebben, voor mij is dat ook gewoon een soort backup. Heb ik er twee dan heb ik een backup voor als er met één van beide iets mis gaat, doe dat ver altijd bij CE die ik echt wil. Komen beide goed toe, dan verkoop ik die aan iemand anders voor de aangekochte prijs. In dit geval mss aan jou dan stel dat ik em heb en jij niet... Hebben we hem beide, geen probleem weet nog al iemand en zelf dan nog er gaat altijd wel iemand zijn, zeker op release... voor de standaard prijs.
Top kerel zou mooi zijn!
Moest ge iemand dichterbij hebben die hem wilt, ook alle begrip voor.

Ja moest ik er meerdere hebben zou ik ze ook zo doorgeven.
Hetzelfde met de PS5, ik was geloot bij Coolblue en ook gewoon voor dezelfde prijs doorgegeven.

Ik ga refreshen en wie weet met een chanceke!

Bwa ja is waar.
Maar vaak had ge toch een mogelijkheid om het te kopen als ge op tijd waard.

Nu hebt ge 5 sites open en ge pakt er nog langs.
Vroeger kon ge winkel binnenlopen en Uw pre-order daar nog doen in de meeste gevallen.

Zelfde met festivals, vroeger liep ik dag ervoor de CD winkel in om ticket te halen.
Nu moet ge ze binnen paar dagen kopen.
Ok, maar waar gij van spreekt is wel al héél lang geleden 😋
Sinds bijna iedereen een smartphone en/of pc heeft en toeging tot internet is alles veel gemakkelijker toegankelijk.

Bij Sony zelf hebben ze er precies geen zin in ze te verkopen... Zzzz
Nee idd precies niet...
Nog altijd niks te zien.
Damn son haha!
Ok, maar waar gij van spreekt is wel al héél lang geleden 😋
Sinds bijna iedereen een smartphone en/of pc heeft en toeging tot internet is alles veel gemakkelijker toegankelijk.
Bwa zolang toch niet.
Die tijden heb ik ook wel nog heel kort meegemaakt.
Maar waar ik over spreek hadden de meeste wel een PC en dat allemaal.
Er werd toen misschien wel pak minder online gekocht.

Toen de meeste geen pc hadden, was ik nog zo jong dat ik geen geld had om zo dingen te kopen.
Maar ik denk dat ze vroeger misschien een deel apart hielden voor in de winkel zelf te verkopen.
Waar nu alles misschien online gezwierd wordt.

Laatst bewerkt:
als ik de ps4 versie koop, dan kan ik die evengoed spelen op de ps5 veronderstel ik?
snap niet dat er dan een prijsverschil is van 15 euro tussen de 2

als ik de ps4 versie koop, dan kan ik die evengoed spelen op de ps5 veronderstel ik?
snap niet dat er dan een prijsverschil is van 15 euro tussen de 2
Dat kan, maar dan speel je wel de PS4 versie op je PS5... tenzij je 10 euro betaald voor de upgrade naar de PS5 versie.

Die Jotnar staat nog altijd niet op PS direct.
Ofwel is die gewoon al uitverkocht maar staat toch nog altijd komt binnenkort...

Ja die collector was wel goed beschikbaar.
Had die eerst via Bol gekocht, maar op Coolblue was die een stuk goedkoper. (Denk +-€20 was)
Heb ik eerst Coolblue besteld en daarna Bol geannuleerd.

Beide collectors ook later besteld omdat ik eerst voor die Jotnar aan het proberen was.
Toen die hoop wat bijgesteld werd, dacht ik dan maar collector kopen!
Moest ik toch een Jotnar vastkrijgen, kan ik mijne collector wel doorschuiven hier of gewoon annuleren.
Maar ik vrees dat het er niet gaat inzitten.

Via Igabiba kun je hem nog bestellen.
Een van de redacteurs heeft daar z'n Horizon Forbidden West Regalla Edition gekocht (nadat die overal was uitverkocht), dus is een betrouwbare website.
Je kunt ook met PayPal betalen, da's nog een extra zekerheid.
Gratis verzending, al zal je het vermoedelijk wel 1 a 2 dagen na de release ontvangen.

Via Igabiba kun je hem nog bestellen.
Een van de redacteurs heeft daar z'n Horizon Forbidden West Regalla Edition gekocht (nadat die overal was uitverkocht), dus is een betrouwbare website.
Je kunt ook met PayPal betalen, da's nog een extra zekerheid.
Gratis verzending, al zal je het vermoedelijk wel 1 a 2 dagen na de release ontvangen.

Wauw!
Thanks man.

Ik heb hem daar zojuist besteld.
Ik hoop dat het inderdaad echt toekomt, of niet geannuleerd ofzo gaat worden.

Ik ga de collector dan wel laten staan voor een beetje zekerheid te houden.
Kan er dan misschien hier iemand blij mee maken hier moest ik die Jotnar echt ontvangen.

Heb geen PayPal maar met Mastercard betaald, daar heb je normaal ook verzekering bij.
In het verleden zo toch al eens geld terug gehad bij een aankoop van Ebay die nooit is toegekomen.
Echt nog eens een dikke merci voor de tip!

Wauw!
Thanks man.

Ik heb hem daar zojuist besteld.
Ik hoop dat het inderdaad echt toekomt, of niet geannuleerd ofzo gaat worden.

Ik ga de collector dan wel laten staan voor een beetje zekerheid te houden.
Kan er dan misschien hier iemand blij mee maken hier moest ik die Jotnar echt ontvangen.

Heb geen PayPal maar met Mastercard betaald, daar heb je normaal ook verzekering bij.
In het verleden zo toch al eens geld terug gehad bij een aankoop van Ebay die nooit is toegekomen.
Echt nog eens een dikke merci voor de tip!
Moet je die direct betalen of pas op release ?

deze collector laat ik toch een beetje aan mij passeren, de good old days van collector editions is toch gedaan. Hier zit zelfs geen fysieke game meer bij; en dat voor 200+ euro.

De hamer zelf vind ik ook maar een beetje cheesy, geef mij maar een statue zoals bij de 1ste god of war.

De hamer zelf vind ik ook maar een beetje cheesy, geef mij maar een statue zoals bij de 1ste god of war.
Ik vind dit net goed, ik ben die inspiratieloze statue's vooral beu, is gewoon elke keer hetzelfde. Also, the good old days van CE is gedaan?
Is toch echt niks veranderd buiten de prijzen, maar dat is voor alles het geval, alles wordt nu eenmaal duurder. CE zijn pas echt neig beginnen opkomen sinds PS4 era, dus echt old days kunde da nu niet noemen, in de PS3 era was dit ook al, maar was wel eerder uitzonderlijk dan standaard.

Terug
Bovenaan