Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) Ook meer off-screen creativiteit zoals schilderen enzo
)Kun je ook geen BG tripje plannen. Je komt ons halen met je vliegtuig en brengt ons naar je lodge.
Mijn licentie en vliegtuig is meer zo’n wannabe licentie. Denk aan Cessna 210(R) je kan daar maar zo’n 1200 km met 1 tank op vliegen en ik mag ook ‘s nachts niet vliegen.
Is meer om sneller naar leuke regio’s in zuidelijke Africa te vliegen. Bvb houseboat fishing op lake Kariba https://encrypted-tbn0.gstatic.com/...k12z_DmLXKrsgj2gRe7BRZBZnTCqYXyWYr2bWjjS&s=10
Ja. Nee begin pas in Feb. Basis is in Zuid Afrika. Op 1h30 rijden van bij thuis.PPL licentie dan? Ben je al bezig met de praktijklessen? En welk veld is je home base?
Ja. Nee begin pas in Feb. Basis is in Zuid Afrika. Op 1h30 rijden van bij thuis.
Heel plezant! Daar zal je wel beter vliegweer hebben.
Hier in BE is het huilen met de pet op, ik heb in augustus mijn eerste les gehad en tot nu heb ik er 8 gehad, terwijl ik 2 x week boek. Het is constant annuleren door het weer. Altijd weer dat wolkendek dat te laag is.
Afgelopen maandag mijn record van annuleringen op een rij verbroken: 9 keer na mekaar.
Maar zaterdag ziet het er voorlopig goed uit, dus fingers crossed

Copy and paste elk jaar.Weer voornemens om geen voornemens te hebben want alles loopt toch elk jaar in het honderd.
Ik steel deze!In volgorde :
1. Professioneel: M'n job behouden en contract verlengen. Echt m'n uiterste best doen op het werk zonder mezelf kapot te werken
2. Sporten: Laatste maanden echt goed begonnen met sporten en gezonder eten, dus dat volhouden met als doelen voor 2025: 10km vlot lopen en een technisch mooie 60/75 in het gewichtheffen in mn doel gewichtsklasse.
3. Financieel: Wat beter omgaan met m'n inkomen, beter sparen en minder impulsaankoopjes - Ik wil graag een specifiek nummer langs de kant krijgen maar ik moet nog eens zien wat een haalbaar doel is.
4. Creatief: Minstens 3 portfolio projecten afwerken. Het afgelopen jaar had ik maar 1. Het forceert mezelf ook om m'n kennis en vaardigheden te blijven uitbreiden (handig in geval dat voornemen nr 1 niet lukt) Ook meer off-screen creativiteit zoals schilderen enzo
Best cliché allemaal maar het is ik denk het eerste jaar waar ik echt geloof dat ik ze allemaal kan halen (onder normale omstandigheden toch)