Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Qua gezondheid nog minder alcohol drinken dan vorig jaar, hoewel dit goed gelukt is en meer energie geeft wat mij drijft om dit vol te houden en meer te sporten alsook nog beter te slapen.
Sociale kring uitbreiden met meer gelijkgestemden, nood aan.
Mijn job nog even volhouden, maar ondertussen toch blijven uitkijken naar iets boeiender/uitdagender buiten de gouden kooi en comfortzone waar ik nu in zit. En mij verdiepen in ETF om mijn vermogen toch wat op te krikken.
Op z'n minst evenveel reizen als vorig jaar, en dat kan tellen EU/ en erbuiten.
Nog meer slow living, en Instagram/fb social media grotendeels bannen. Werkt echt wel, minder vergelijking en zinloos scrollen want tijdverlies.
Alsook meer mentale rust en minder nutteloos piekeren.
Knopen doorhakken en eventueel verhuizen.
*EDIT nog een belangrijke die samenhangt met het financiele; ontspullen en minder brol kopen/consumeren om zo te sparen voor dingen die er mij echt toe toen. Bye 20 paar sneakers, overtollige kleding, fancy koffie's, nutteloze abonnementen etc...
Voila, dit zijn mijn belangrijkste doelen denk ik...
Bij mij wel, ik kan er ook gewoon niet meer zo goed tegen omdat ik veel ben geminderd en vind dit helemaal niet erg.Zoveel invloed die alcohol? Zit aan een fles wijn per week, maar als ik een paar weken niet drink, merk ik niet echt verschillen.
Ivm sociale kring, tips zijn welkom. Mijn kring wordt precies elk jaar kleiner.

Ik zou het hoogstens merken op de weegschaal als ik niks meer zou drinken van alcohol denk ik.Zoveel invloed die alcohol? Zit aan een fles wijn per week, maar als ik een paar weken niet drink, merk ik niet echt verschillen.
Ivm sociale kring, tips zijn welkom. Mijn kring wordt precies elk jaar kleiner.
Het blijven gaan is het moeilijkste...is bij veel mensen zo vandaag geen tijd,voel me slecht, het is zo mooi weer. Is het voor te vermageren of spier opbouw ?Mij een abonnement basic-fit gepakt. Want anders komt er van sporten tijdens de week niet veel in huis in de wintermaanden.
Nu moet ik wel nog blijven gaan want anders is het weggesmeten geld. Ik vind dat alleszins minder saai dan op de rollen fietsen de hele tijd, meer afwisseling en er is daar nog mooi vrouwvolk te zien, die luxe heb ik in mijn garage niet.
In volgorde :
1. Professioneel: M'n job behouden en contract verlengen. Echt m'n uiterste best doen op het werk zonder mezelf kapot te werken
2. Sporten: Laatste maanden echt goed begonnen met sporten en gezonder eten, dus dat volhouden met als doelen voor 2025: 10km vlot lopen en een technisch mooie 60/75 in het gewichtheffen in mn doel gewichtsklasse.
3. Financieel: Wat beter omgaan met m'n inkomen, beter sparen en minder impulsaankoopjes - Ik wil graag een specifiek nummer langs de kant krijgen maar ik moet nog eens zien wat een haalbaar doel is.
4. Creatief: Minstens 3 portfolio projecten afwerken. Het afgelopen jaar had ik maar 1. Het forceert mezelf ook om m'n kennis en vaardigheden te blijven uitbreiden (handig in geval dat voornemen nr 1 niet lukt) Ook meer off-screen creativiteit zoals schilderen enzo
Best cliché allemaal maar het is ik denk het eerste jaar waar ik echt geloof dat ik ze allemaal kan halen (onder normale omstandigheden toch)

Niet (voldoende) geluktBeter slapen misschien. Vooral in het weekend ne lastigen.

2/7 behaald , gebuisd voor dit jaar.In navolging van het populaire slechte voornemensdraadje gooien we het hier om een andere boeg en vragen we de goede voornemens van de BG'ers in 2025.
Wat zijn die van jullie? Die van mij:
- Woning/appartement kopen.
- Minder alcohol drinken. In tegenstelling tot andere jaren drink ik nu wel eens een weekend niet, maar ik wil nu ook kunnen uitgaan en niet drinken.
- Bewijzen op het werk. Ben na veel piekeren toch van job veranderd en beklaag het me niet. Zijn ook overgenomen en nieuwe bazen, nieuwe wetten.
- Mentale rust. Het voornaamste by far.
- Sportief: 10 km in 45 min op een mooie run in België.
- De liefde vinden en minder piekeren hierover.
- Openstaan voor sociale contacten.