Nice, ik wacht persoonlijk op de anker nano pro, die met 2 usb c poortjes, maar deze is nog steeds niet verkrijgbaar, al een hele tijd zo...
En die camera is echt goed, ook onder laag licht, op het moment dat ge de foto neemt lijkt het pixelated op het scherm (pun intended), maar eenmaal de foto genomen is, that's where the magic happens, dan zie je alle software samenwerken om een prachtige foto af te leveren...
Ge gaat het u 100% niet beklagen, en ik moet echt de batterij bestoefen, die is nu beter als out of the box, dat opladen heeft er ook mee te zien, maar dat zal je mss al gelezen hebben, dat de pixel 6 'maar' 21 watt haalt (pro 23 watt), wat nog steeds zeer respectabel is..., maar vooral dan het feit dat hij de laatste percentages trager laadt om de batterij langere levensduur te geven...
En wow man, aan die prijs wil ik ook wel zulke laders aankopen ze
Nova launcher is één keer 2 a 3 euro betalen, en dan heb je het in principe levenslang... Is gewoon wat mee prutsen, zaken die je goed kan zetten naar eigen smaak, je kan namelijk kiezen tussen de launcher van de pixel, of een andere launcher, is gewoon iets dat je kiest in de instellingen, is de manier waarop de phone alles weergeeft, meer is dat eigenlijk niet, vraag maar raak als je even vast zit, kan ik proberen helpen, maar echt, neem die nova launcher, echt aan te raden...
En goed dat je idd niet voor samsung bent gegaan, deze is echt wel cleaner, en beter imo, enja de eerste updates is ook een dikke plus natuurlijk... En Android is echt wel top, nu gaat de fanboy in mezelf spreken, maar ik vind dat ge bij Android in 90 percent van de gevallen, de optie, of actie kunt vinden in de settings, bij apple ligt dit veel lager, althans voor mij... Hoeveel heb ik niet gehad bij iPhone dat je iets wilt doen, maar dat het zelf niet onder de settings vermeld staat... Mij doe je geen plezier met ios ze... Ge gaat er supersnel mee weg zijn, is redelijk intuïtief, you'll see...
En wat wel mss een probleem zal geven is dat bij apple de contacten zeer moeilijk over te zetten zijn, ze doen dit express, omdat ge bij hun zou blijven, in hun biotoop..
Ik raad hierbij aan om uw contacten in een VCF bestand te zetten, heb het ook zo gedaan voor mijn pa, en die hoor ik toch ook niet meer vragen achter apple ze, is zeer tevreden met mijn note 10 als afdankertje...