Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Additional content and improvements are planned to be added to 'Gran Turismo 7' with future updates. The following is a list of what to expect:

・New courses
・New cars
・New World Circuits events
・More Mission races
・More Music Rally songs
・More engine parts to swap
・New Lobby features
・New Time Trials for 'Sport' mode
・Improvements to the penalty algorithm and overall quality of online races

We hope you will look forward to the ever-evolving 'Gran Turismo 7'!

Ik heb eens wat meer geëxperimenteerd met custom races, en eigenlijk leggen die pijnlijk hard bloot hoe sucky de AI is. Heb een race gedaan van 1 uur op Laguna Seca met Gr.3 auto's, gridstart, AI op moeilijkste, en ze crashten continu in de corkscrew en gingen ook veel te traag door de meeste bochten. Zaken die veel minder hard opvallen in single player met die rolling starts. Dus ik ben er idd vrij van overtuigd dat die rolling starts er in de eerste plaats zijn om de AI te camoufleren, zoals iemand hier dacht ik al geopperd heeft.

Ik had een beetje schrik om met een controller te spelen, omdat bij de meeste racegames dit te gevoelig reageert waardoor ik vaak crash, maar de auto’s sturen echt heel goed.

Nu ben ik begonnen aan die rijbewijzen, wel nog leuk als mini game, om overal goud proberen te halen.

mr-bean-excited.gif

JA RELEASE DAY !!!!
GRAN
TURISMO
7
mannekes

:love: :love:

Is er al weet van zo'n trick (zoals bijGT4 dacht ik) dat je eerst de olie moest verversen voor je met de auto gaat rijden om zo extra pk's te verkrijgen.

Alé mijn eerste 2 uurkes zitten erop. I love it :love:

Allereerst al die crap van rijlijnen, remzones, ideale bochten markers wtf zelfs uitgezet. Aangezien ik afleidde uit reviews dat het spel poepsimpel is, ook alle rijhulpmiddelen afgezet (Expert modus). Eigelijk staat er nog teveel crap op mijn scherm, die HUD is overload aan informatie.

Ik rij met controller (manueel schakelen) en moet zeggen dat rijdt toch geweldig weg. Zoveel controle, zelfs tegensturen is vrij "makkelijk". Ik heb TC wel op 1 staan, vind ik precies wel nodig met controller. +400pk zonder TC onder controle krijgen met analoge sticks is niet simpel :p

Ben nu alle licenties aan het afwerken. Goud halen is toch wel verslavend, sommigen zijn echt niet simpel maar aangezien je auto's wint met alles op goud vind ik het wel een must om spaarzaam met geld/credits om te springen :p Anders had ik nu al een Porsche Taycan misgelopen met alles op goud Internationaal B

Voorlopig nog maar 1 beginwagen gekocht, de rest krijg je toch kado als je het GT Café "verhaal" volgt. Ik heb al +20 wagens ofzo in mijn garage.

Het racen zelf is idd nog wat magertjes, wel al een laatste bocht overtake moeten doen. AI is idd te traag in bochten eigelijk, op een recht stuk rijden ze dan wel weg de f*ckers. -.- En ja het geluid van die GTO dat ge int begin wint :love: + VTEC 9000 RPM :love:

Laatst bewerkt:
Voor diegene welke hetzelfde als mij aan de hand hebben:

Installeren duurde hier 4-5 uur. Blijkbaar download hij toch de volledige game van het internet, ook al heb je de disc. Stopgezet en verwijderd - internet afgezet op ps5 - disc er terug in - nu is hij klaar op 45 min. Day one patch download ik dan wel als hij geïnstalleerd is.

Ik zat maar dat muziek mini game te spelen en af te vragen waarom het zolang duurde eer het geïnstalleerd was :)

Hier toch ook al 3 uurtjes bezig. Paar races gedaan, auto moeten tunen, licenses

license B, A, IB en IA zijn all gold 😈, bij die super license zal er meer gevloekt worden.

license IA-5 en IA-10 waren ook wel een pain in the ass.

iemand een idee wat de rode tent links boven is op de world map?

Dit voelt terug als een echte GT zoals een GT moet zijn. Dank u Polyphony Digital 😘

Hier toch ook al 3 uurtjes bezig. Paar races gedaan, auto moeten tunen, licenses

license B, A, IB en IA zijn all gold 😈, bij die super license zal er meer gevloekt worden.

license IA-5 en IA-10 waren ook wel een pain in the ass.

iemand een idee wat de rode tent links boven is op de world map?

Dit voelt terug als een echte GT zoals een GT moet zijn. Dank u Polyphony Digital 😘
De rode tent dat zijn de missions, beetje een mix tussen licences on steroids, en verschillende soorten races die afwijken van de menu book races.

Is er al weet van zo'n trick (zoals bijGT4 dacht ik) dat je eerst de olie moest verversen voor je met de auto gaat rijden om zo extra pk's te verkrijgen.
da's geen trick he. stond letterlijk op dat scherm dat ge meer PK's zou hebben als ge dat deed

Mensen die dit volle bak spelen mogen me toevoegen. Altijd fijn om wat tijden te vergelijken, mooie extra uitdaging.
Psn: Zgble

Terug
Bovenaan