Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Misschien een domme vraag, maar in elke auto tot nu toe zit ik als bestuurder rechts i.p.v. links. Is dit gebonden aan de auto of is iedere auto in dit spel rechts gemaakt?
Dat is afhankelijk van de auto. Waarschijnlijk met Japanse auto’s aan het rijden?

Weet iemand hoe je de gt7 dual entitlement werkt? Ik dacht dat je bij ps5 versie een code kreeg dat je het kon downloaden op je ps4.

Voor de eerste keer sedert GT4 nog eens op Trial Mountain gereden, helemaal vergeten hoe verraderlijk het bochtenwerk daar is... maar echt wel leuk om te rijden in GT7, geen spijt van de aankoop :)

Is er iemand die erin slaagt om goud te halen op de 2de drift trial bij missions? Ik heb dat al een uur geprobeerd en beter dan zilver lukt mij niet. Ik wil die Mazda reward :(

Ik moet inderdaad wel toegeven dat die rollende starts beginnen tegen te steken. Tis leuk dat ze naar de fans geluisterd hebben, maar dat aspect hadden ze nu wel mogen veranderen :p

Een gid start en eigen wagen met een lagere PP had echt wel leuke races kunnen opleveren. Nu ist een feite een 2 lap chase, meh

Weet iemand hoe je de gt7 dual entitlement werkt? Ik dacht dat je bij ps5 versie een code kreeg dat je het kon downloaden op je ps4.
Enkel bij de 25th Anniversary Edition hé. De basisversie is enkele versie, met mogelijkheid om te upgraden voor €9,99

Net ook tweetal uurtjes kunnen spelen, voorlopig nog veel te makkelijk en die brake assist ergerde mij al snel dus uitgezet.
En mij mogen jullie ook altijd toevoegen om tijden te vergelijken. Zal waarschijnlijk eerder onderaan bengelen maar ale die moeten er ook zijn 😁
PSN: Furiax

Ik heb hem ook gekocht. Speel met de controller. 2uurtjes gespeeld. Vooral bezig met dat “café”

Rijbewijs B ging vlotjes, wel jammer dat mijn VRS DD. Niet op de PlayStation werkt.

Ge speelt ook met controller? Ik heb die ook es geprobeerd. Ik doe die vrij rustig. Terugschakelen naar 2de, handrem en rustig met gas spelen. Ik stond bijna stil maar toch genoeg vermogen om em steeds dwars te zetten -.-

Zolang die achterkant maar in beweging blijft, telt het als drift.

Heb nog maar enkel die music rally minigame zitten spelen. De eerste 2 vrijcsnel goud gehaald.
Trail Mountain vind ik precies een pak technischer geworden dan vroeger? Zit nog wel wat verwijderd van het goud daar. ´t kan ook wel aan die wagen liggen

´t was al lang geleden dat ik nog eens een race game heb gespeeld, moet er dus nog wat inkomen, vooral wennen aan de triggers. Het zou handig zijn mocht je de sensitiviteit van de triggers kunnen aanpassen. Als ik lichtjes gas wil lossen zit ik eigenlijk, volgens het meterke, nog steeds volgas te rijden 😆

In mijn lijst is er ook nog wel plek voor wat nieuw vriendjes.
PSN: teknohol1c

Laatst bewerkt:
Ge speelt ook met controller? Ik heb die ook es geprobeerd. Ik doe die vrij rustig. Terugschakelen naar 2de, handrem en rustig met gas spelen. Ik stond bijna stil maar toch genoeg vermogen om em steeds dwars te zetten -.-

Zolang die achterkant maar in beweging blijft, telt het als drift.
Nee ik speel met stuur, maar speciaal daarvoor had ik wel effectief mijn controller bovengehaald, dat gaat al iets beter dan met stuur.

Ik ben btw helft van mijn trophies kwijt van tijdens de review week :( weet iemand of dat gekend probleem is?

Degene die mij ook willen toevoegen
PSN svenhjs666

Ik speel ook met controller en geraak al niet aan goud met die Honda NSX op Suzuka haarspeld. :help::cry:
Toch paar uurtjes eraan gespendeerd.
17.283 is mijn beste.Zit meestal rond 17.4...-17.6...
17.100 is target.

Ik ben benieuwd of ik nog veel goud ga halen bij de ander licenties :S

Voor de rest zijn mijn liveries niet automatisch overgezet van GTSport :(

Degene die mij ook willen toevoegen
PSN svenhjs666

Ik speel ook met controller en geraak al niet aan goud met die Honda NSX op Suzuka haarspeld. :help::cry:
Toch paar uurtjes eraan gespendeerd.
17.283 is mijn beste.Zit meestal rond 17.4...-17.6...
17.100 is target.

Ik ben benieuwd of ik nog veel goud ga halen bij de ander licenties :S

Voor de rest zijn mijn liveries niet automatisch overgezet van GTSport :(
Countersteering afzetten in settings. Ook lang mee bezig geweest, de rest ging vrij vlot

Amai. Ik zit als racenoob te sukkelen met goud op het B-examen.

Target is 25.400, dacht ik het na 1,5 uur te dutsen eindelijk te halen, klok ik af op 25.427.

Even sterven. 😔

Terug
Bovenaan