Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Moh echt. Ook wel jammer. Waarom wilden de fans dat?
De meeste fans willen gridstarts, ik denk dat daarom online wél gewijzigd is van rollende starts naar gridstarts. Bij Gran Turismo Sport waren dat nog rollende starts.
Dus het is op zich heel bizar dat het in single player altijd rollende starts zijn, en ik ben vrij zeker dat dit gedaan is om te verbergen dat de AI crap is, want dat valt erg op in custom arcade races waarin je zelf gridstarts kunt instellen.

De meeste fans willen gridstarts, ik denk dat daarom online wél gewijzigd is van rollende starts naar gridstarts. Bij Gran Turismo Sport waren dat nog rollende starts.
Dus het is op zich heel bizar dat het in single player altijd rollende starts zijn, en ik ben vrij zeker dat dit gedaan is om te verbergen dat de AI crap is, want dat valt erg op in custom arcade races waarin je zelf gridstarts kunt instellen.
De AI is écht niet crap hoor

De AI is écht niet crap hoor
Ok dan... Ik zag zowel op Laguna Seca (corkscrew) als op Brands Hatch (eerste bocht) de ene na de andere uit de bocht vliegen, met AI op professional en alle wagens categorie Gr.3. En ze nemen bochten veel te traag (of remmen onnodig) waardoor inhalen onvoorspelbare botsingen opleverde. Crap dus.

Ik denk dat het ook temaken kan hebben omdat je bij starts veel auto’s bij elkaar hebt. En de console dan veel textures enz moet laden. En je dan dikke frame drops kan krijgen. Zie je met veel games op de PC ook dat de start en de pitlane “veel” vragen van de hardware.

Maar als online dit wel is mss ook niet.. Kan het mss zijn dat online de resolutie iets lager is, of minder detail? 🤔

Ik denk dat het ook temaken kan hebben omdat je bij starts veel auto’s bij elkaar hebt. En de console dan veel textures enz moet laden. En je dan dikke frame drops kan krijgen. Zie je met veel games op de PC ook dat de start en de pitlane “veel” vragen van de hardware.

Maar als online dit wel is mss ook niet.. Kan het mss zijn dat online de resolutie iets lager is, of minder detail? 🤔
Hmm, denk niet dat dat er mee te zien heeft, vooral omdat races online met 20 op de grid inderdaad perfect verlopen, en qua graphics ziet het er hetzelfde uit.
Ik kijk vooral uit naar de verdere ontwikkeling van AI Sophy.
is die tekst geschreven door een 14-jarige hollandse of zo?
Die vertalingen vind ik altijd beetje cringy in games, waarom zetten mensen dat op Nederlands :p

Hmm, denk niet dat dat er mee te zien heeft, vooral omdat races online met 20 op de grid inderdaad perfect verlopen, en qua graphics ziet het er hetzelfde uit.
Ik kijk vooral uit naar de verdere ontwikkeling van AI Sophy.

Die vertalingen vind ik altijd beetje cringy in games, waarom zetten mensen dat op Nederlands :p
Omdat de console in het NL staat waarschijnlijk.
Vanaf wanneer kan je online rijden? (Zal hier vast al wel ergens verteld zijn. 🙈)

Goldrusher, speelde gij met stuur, of met manueel ofzo? Uw tijden zijn pretty good

In het begin nog wel ja...

Circuit Experience is ook een pak pittiger dan in GT Sport heb ik de indruk.

giphy.gif

Ik speel gewoon met controller, automatiek, chase cam.

Net een MP lobby gedaan met 4 rijders. Die auto’s van de tegenstanders zien er toch niet uit. Laggy AF. Zelf rijden geen last. En het was een RAM festival 🙈🤷‍♂️

Eindelijk ook kunnen beginnen ! 😀
Al wa accounts toegevoegd van hier .
Voor diegene die er nog willen toevoegen : Coldwell-

- Hoe krijg je die screenshot uit GT naar je pc?
- Hoe voeg je zo een achtergrond toe zoals die café’s?

Die achtergronden zitten gewoon in de game. Meer dan 2500. 🤯
Je kunt ze vinden onder "Scapes" helemaal links, een gebouw met een fototoestel-icoontje. Maar als je nog maar net bent beginnen spelen, is dat wellicht nog niet toegankelijk. Je unlocked het pas wat later, inclusief een heleboel uitleg als deel van de "story". Valt niet te missen.

Je kunt foto's rechtstreeks vanuit de game uploaden naar je game-profiel, en dan kun je ze op gran-turismo.com terugvinden.
Of met je PS5 een screenshot maken, en dan op een USB-stick zetten (vanuit het PS5-menu, onder "media gallery").

Terug
Bovenaan