Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Haha juist, gewoon los over het gras van binnenkant bochtTrail Mountain
Die chicane voor start en finish is aangepast, vroeg kon je daar bijna rechtdoor rijden met wat stuntwerk.![]()
. Over gras rijden wordt nu wel minder vergeven door de physics...Dat is die met die Civic Type R zeker? Ben er ook een tijdje aan bezig geweest.Amai. Ik zit als racenoob te sukkelen met goud op het B-examen.
Target is 25.400, dacht ik het na 1,5 uur te dutsen eindelijk te halen, klok ik af op 25.427.
Even sterven.![]()
Ook op zitten sukkelen , in de assist settings u tegenstuur assist uitzetten.Degene die mij ook willen toevoegen
PSN svenhjs666
Ik speel ook met controller en geraak al niet aan goud met die Honda NSX op Suzuka haarspeld.
Toch paar uurtjes eraan gespendeerd.
17.283 is mijn beste.Zit meestal rond 17.4...-17.6...
17.100 is target.
Ik ben benieuwd of ik nog veel goud ga halen bij de ander licenties
Voor de rest zijn mijn liveries niet automatisch overgezet van GTSport![]()
Klopt, je start altijd aan een snelheid van x km/h als laatsteWat is dat eigenlijk rollende start? Je start nooit uit stil stand of is dat iets anders?
Dat is dus altijd een inhaalrace... tegen de klok.Klopt, je start altijd aan een snelheid van x km/h als laatste
Ik heb het op zwak gezet,uitzetten is nog iets te vroeg voor mij.Ook op zitten sukkelen , in de assist settings u tegenstuur assist uitzetten.
Ging bij mij gelijk een halve seconde van men tijd.
AH oke. Dus je hebt wel gewone race dat je start vanaf 0 km/uDat is dus altijd een inhaalrace... tegen de klok.
Is enkel bij onlineraces dacht ikAH oke. Dus je hebt wel gewone race dat je start vanaf 0 km/u
Beetje testen met TCS kan soms helpen al is gas doseren wel een betere oplossing. TCS houd soms wel net wat teveel in waardoor je tijd verliest.Dit gezegd zijnde vind ik het wel opvallend dat je heel makkelijk spint,als je beetje probeert te corrigeren heb je het vlaggen.
Staat op 1,als ik die op 0 zet doet ik niks anders dan spinnen.Beetje testen met TCS kan soms helpen al is gas doseren wel een betere oplossing. TCS houd soms wel net wat teveel in waardoor je tijd verliest.