Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Dat spel heeft automatisch beslist dat mijn koppeling mijn gaspedaal is geworden, weet iemand waar ik het kan aanpassen. Ik vind het niet direct.

Voor de mensen waar de install ineens zomaar 4 uur zou duren.
Dit is blijkbaar een internet bug die aan GT7 disc versie gelinkt is.
Staat een volledig artikel op het internet.

Ps5 offline zetten
Game verwijderen en opnieuw laten installeren.
Op een dik 40 min was hij geïnstalleerd.
Terug online zetten en klaar is hij.
_/-\o_

Laatst bewerkt:
Race noob hier, als je zeker niet de slechtste tijd wil hebben mag je me ook gerust toevoegen 😅. Psn: Zechrion

Voor diegene welke hetzelfde als mij aan de hand hebben:

Installeren duurde hier 4-5 uur. Blijkbaar download hij toch de volledige game van het internet, ook al heb je de disc. Stopgezet en verwijderd - internet afgezet op ps5 - disc er terug in - nu is hij klaar op 45 min. Day one patch download ik dan wel als hij geïnstalleerd is.

Ik zat maar dat muziek mini game te spelen en af te vragen waarom het zolang duurde eer het geïnstalleerd was :)
Ja, had het zelfde probleem.
In offline modus gezet en opnieuw laten installeren.

Voeg maar toe iedereen (Gethez)

Mijn tijden kan je zoiezo verbeteren...

Goldrusher, speelde gij met stuur, of met manueel ofzo? Uw tijden zijn pretty good

En die muziek challenges, nog alleen maar die gedaan, nog niks anders... Ik zit vast in de tweede :help:, zelf al een paar uur geprobeerd, ik ga het moeilijk hebben, kan je een upgrade doen aan die wagens? Is echt wel challenging die tijd

Zijn er hier eigenlijk veel mensen die het op ps4 spelen?
Hoe is die ervaring?

Reviews lijken mij (uiteraard) altijd ps5 te zijn.

Misschien een domme vraag, maar in elke auto tot nu toe zit ik als bestuurder rechts i.p.v. links. Is dit gebonden aan de auto of is iedere auto in dit spel rechts gemaakt?

Goedkoopste PS4 versie in België is volgens mij Mediamarkt. Ik heb hem daar gekocht voor 56,99 EUR.

Zijn er hier eigenlijk veel mensen die het op ps4 spelen?
Hoe is die ervaring?

Reviews lijken mij (uiteraard) altijd ps5 te zijn.
Ik heb een week een ps5 geleend om te reviewen maar sinds eergisteren speel ik nu op mijn ps4, werkt prima hoor.

Terug
Bovenaan