De mail wordt nu uitgestuurd, ik hem daarnet ontvangen met mijn code voor de pre-order bonussen.Ge pre orderd bij Dreamland voor de pre order bonus, maar nergens een Code terug te vinden voor de bonus te activeren...![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De mail wordt nu uitgestuurd, ik hem daarnet ontvangen met mijn code voor de pre-order bonussen.Ge pre orderd bij Dreamland voor de pre order bonus, maar nergens een Code terug te vinden voor de bonus te activeren...![]()
Mensen die dit volle bak spelen mogen me toevoegen. Altijd fijn om wat tijden te vergelijken, mooie extra uitdaging.
Psn: Zgble
Hier 't zelfde.
PSN: pentecost_III

Ja, had het zelfde probleem.Voor diegene welke hetzelfde als mij aan de hand hebben:
Installeren duurde hier 4-5 uur. Blijkbaar download hij toch de volledige game van het internet, ook al heb je de disc. Stopgezet en verwijderd - internet afgezet op ps5 - disc er terug in - nu is hij klaar op 45 min. Day one patch download ik dan wel als hij geïnstalleerd is.
Ik zat maar dat muziek mini game te spelen en af te vragen waarom het zolang duurde eer het geïnstalleerd was![]()
Beide jullie toegevoegdAllebei toegevoegd.
PSN: HD_451
Mensen mogen me dus ook gerust toevoegen.
, zelf al een paar uur geprobeerd, ik ga het moeilijk hebben, kan je een upgrade doen aan die wagens? Is echt wel challenging die tijdZijn er hier eigenlijk veel mensen die het op ps4 spelen?
Hoe is die ervaring?
Reviews lijken mij (uiteraard) altijd ps5 te zijn.
Ik heb een week een ps5 geleend om te reviewen maar sinds eergisteren speel ik nu op mijn ps4, werkt prima hoor.Zijn er hier eigenlijk veel mensen die het op ps4 spelen?
Hoe is die ervaring?
Reviews lijken mij (uiteraard) altijd ps5 te zijn.