Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Zijn er hier nog geïnteresseerden om af en toe online samen te racen in een custom lobby? Ik host gemiddeld 1x per week, meestal op donderdagavond, en dan race ik met 4-5 vrienden, maar dat is wat weinig voor volwaardige races.
Wie graag meedoet, mag gerust joinen. Start rond 20u, straks ook.
Mijn psn is pentecost_III, denk dat ik met de meesten hier wel al bevriend ben. Je kunt dan bij multiplayer zoeken naar lobby's met vrienden.

Ik gebruik gewoonlijk een randomizer om de track te bepalen, tenzij iemand een specifieke request heeft, en de klasse wordt meestal beslist op basis van het circuit. Gaat van Gr1-Gr4 tot specifieke auto's zoals de Mazda Roadster, kart, Lancia Delta, Fiat Kangoo, etc.

In afwachting tot Indiana Jones uitkomt ben ik weer even met GT7 begonnen. Het was al geleden van de eerste maanden dat het was uitgekomen.
Destijds nooit echt online gereden maar ben er mij momenteel wel goed mee aan het amuseren, al rijd ik meestal wel maar een race of 2 max.

Gratis Valkyrie én de winnende GT3-auto van de World Series.
Enige wat je moet doen is vóór 23 juni even de stream van de World Series openen (rechtsboven in het startscherm)

Op het evenement werd ook een samenwerking met Xiaomi aangekondigd. Binnenkort krijgen we de Xiaomi SU7:

Er is hier dan toch uiteindelijk een PSVR2 in huis gekomen. Mijn zoon wou er ene, en dan afgesproken dat ik de helft zou betalen gezien ik hem ook wel voor GT7 zou willen gebruiken.

Ik heb echter wel een probleempje. Bij elke race die ik begin, zit ik virtueel gewoon veel te dicht bij het stuur. Precies gelijk een oma die rijdt :p. Ik kan het wel 'oplossen' door telkens net voor de race begint, wat voorover te leunen, en dan als de race start, gewoon terug achterover in mijn zetel te zitten. Maar dat kan toch niet de bedoeling zijn...

Iemand (@pcmfocus ...?) die dit herkent ?

Er is hier dan toch uiteindelijk een PSVR2 in huis gekomen. Mijn zoon wou er ene, en dan afgesproken dat ik de helft zou betalen gezien ik hem ook wel voor GT7 zou willen gebruiken.

Ik heb echter wel een probleempje. Bij elke race die ik begin, zit ik virtueel gewoon veel te dicht bij het stuur. Precies gelijk een oma die rijdt :p. Ik kan het wel 'oplossen' door telkens net voor de race begint, wat voorover te leunen, en dan als de race start, gewoon terug achterover in mijn zetel te zitten. Maar dat kan toch niet de bedoeling zijn...

Iemand (@pcmfocus ...?) die dit herkent ?
idd is iets irritant bij sommige wagens zit ik te ver andere te dicht bij vb de TT met de Swift op de Nordschleife zit ik te hoog verrassend bij de nieuwe op GV met de Delta zit ik perfect :crazy:

Spijtig dat de game niet toelaat om dit via instellingen aan te passen en te bewaren.

Is dus een constant geschuif bij het opstarten TT/race en niet vergeten als je de Pits binnengaat ---> bij het verlaten ervan opnieuw ...

Ook vervelend op banked tracks vb Daytona beweegt je gezichtsveld niet mee wat een vreemde keus is van PD dat men dat niet getest hebben :oink:

edit is ook vervelend ik gebruik een Playseat/wheel en achterste van de VR stoot tegen de leuning ,heb een kussen moet achter plaatsen om dit tegen te gaan en telkens ik m'n positie moet aanpassen nog meer geschuif :laugh:

Laatst bewerkt:
T'is congee dus eens op een maandag de Daily's trotseren eerste race bingo vooraan starten is een must het is Monza tenslotte 😅 nog steeds spijtig dat ik terug in DrB zit had er enkele weken terug enkele rampzalige races opzitten 😝

Gisteren eindelijk goud gehaald op M-S-10 license proef.
Nu nog enkel goud op die CE full track Nürburgring, en ik heb alle goud dat er in GT7 te rapen valt. Alleen zie ik daar ontzettend tegen op :)

Zie Kaz eens glunderen.

Van helemaal geen Porsches in de eerste 6 games - EA had toen de exclusieve rechten - tot nu bijna dertig stuks in GT7 én je verjaardag mogen vieren met een ritje door Oostenrijk samen met de achterkleinzoon van de oprichter.

I visited Ferdi at his home on the shores of the lake in Zell am see, Austria, the home of Porsche.

His father, Wolfgang was there and gave us the best hospitality.

Afterwards, I fired my first rifle at the Porsche family shooting range and drove with Ferdi in the Carrera GT (car #2) from the lakeside to the “F.A.T. Mankei” mountain lodge, designed by the architect Ferdi, on the pass of Austria's highest peak, the Großglockner Mountain. (I drove the 911R down the pass)

Ook in Oostenrijk ging hij langs bij oud Sony-president Norio Ohga. 't Is te zeggen bij z'n buste. Het was hij die destijds groen licht gaf voor de PlayStation, én eerder ook de cd-rom. Nog altijd heb je in Oostenrijk een van de grootste cd/dvd/Blu-ray-fabrieken. Check maar eens een willekeurige PS5-game, op elk schijfje staat "Made in Austria".

I visited the grave of Herbert von Karajan in the town of Anif, just outside Salzburg. Near this church stands a bust of Norio Ohga, the president of Sony who was present at Karajan's final moments.

It was Ohga who gave the green light to Kutaragi's PlayStation project despite opposition from those around him.

The scene was like a battlefield as we were nearing the master completion of the first Gran Turismo, but it was a cherished memory that Mr. Ohga took the time to visit our team's worksite for a morale-boosting visit.

“You're Yamauchi-kun, aren't you?”

Despite the team being exhausted from working through the night, Ohga-san's clear, resonant voice—he was also a vocalist—filled the space and gave us a great boost of courage.

Gx-fwZLasAAAAmt

Volgende week o.a. een Corvette Vision GT concept car.

En ook Opel heeft er deze week eentje onthuld, al krijgen we die pas in het najaar.

Waar blijven die extra circuits of track packs? Ze kunnen zoveel circuits toevoegen die in GT 5 en 6 zitten maar (nog) niet in GT7. 😡

Er is een reden dat ik nog altijd GT5 speel 😍

Waar blijven die extra circuits of track packs? Ze kunnen zoveel circuits toevoegen die in GT 5 en 6 zitten maar (nog) niet in GT7. 😡

Er is een reden dat ik nog altijd GT5 speel 😍
Denk dat je beter wacht op GT8 verwacht niet te veel meer voor 7 . Zou graag Cote d'Azur en nieuwe modellen voor Gr3 en 4 ingame hebben maar als ze dat nu doen dan gaat de volgende GT ... Money Money zoals bij alles 😋

Honda TT is fun nog tot eind September ...deelnemen volstaat om deze wagen te krijgen.

En nog 2 gratis auto's als je even de World Series streams aanklikt.

■ Manufacturers Cup-stream
Winnende teamauto ronde 2 (Gr.3)

■ Nations Cup-stream
Porsche 962 C '88 (bestickering winnende land ronde 2)

idd is iets irritant bij sommige wagens zit ik te ver andere te dicht bij vb de TT met de Swift op de Nordschleife zit ik te hoog verrassend bij de nieuwe op GV met de Delta zit ik perfect :crazy:

Spijtig dat de game niet toelaat om dit via instellingen aan te passen en te bewaren.

Is dus een constant geschuif bij het opstarten TT/race en niet vergeten als je de Pits binnengaat ---> bij het verlaten ervan opnieuw ...

Ook vervelend op banked tracks vb Daytona beweegt je gezichtsveld niet mee wat een vreemde keus is van PD dat men dat niet getest hebben :oink:

edit is ook vervelend ik gebruik een Playseat/wheel en achterste van de VR stoot tegen de leuning ,heb een kussen moet achter plaatsen om dit tegen te gaan en telkens ik m'n positie moet aanpassen nog meer geschuif :laugh:
Is toch snel opgelost door vooruit te leunen en de options knop in te houden. Daarna kan je prima terug achteruit leunen.

Terug
Bovenaan