Same here. Easy money.40sec nodig gehad voor goud![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Same here. Easy money.40sec nodig gehad voor goud![]()

. Ik kan het wel 'oplossen' door telkens net voor de race begint, wat voorover te leunen, en dan als de race start, gewoon terug achterover in mijn zetel te zitten. Maar dat kan toch niet de bedoeling zijn...idd is iets irritant bij sommige wagens zit ik te ver andere te dicht bij vb de TT met de Swift op de Nordschleife zit ik te hoog verrassend bij de nieuwe op GV met de Delta zit ik perfectEr is hier dan toch uiteindelijk een PSVR2 in huis gekomen. Mijn zoon wou er ene, en dan afgesproken dat ik de helft zou betalen gezien ik hem ook wel voor GT7 zou willen gebruiken.
Ik heb echter wel een probleempje. Bij elke race die ik begin, zit ik virtueel gewoon veel te dicht bij het stuur. Precies gelijk een oma die rijdt. Ik kan het wel 'oplossen' door telkens net voor de race begint, wat voorover te leunen, en dan als de race start, gewoon terug achterover in mijn zetel te zitten. Maar dat kan toch niet de bedoeling zijn...
Iemand (@pcmfocus ...?) die dit herkent ?

I visited Ferdi at his home on the shores of the lake in Zell am see, Austria, the home of Porsche.
His father, Wolfgang was there and gave us the best hospitality.
Afterwards, I fired my first rifle at the Porsche family shooting range and drove with Ferdi in the Carrera GT (car #2) from the lakeside to the “F.A.T. Mankei” mountain lodge, designed by the architect Ferdi, on the pass of Austria's highest peak, the Großglockner Mountain. (I drove the 911R down the pass)
I visited the grave of Herbert von Karajan in the town of Anif, just outside Salzburg. Near this church stands a bust of Norio Ohga, the president of Sony who was present at Karajan's final moments.
It was Ohga who gave the green light to Kutaragi's PlayStation project despite opposition from those around him.
The scene was like a battlefield as we were nearing the master completion of the first Gran Turismo, but it was a cherished memory that Mr. Ohga took the time to visit our team's worksite for a morale-boosting visit.
“You're Yamauchi-kun, aren't you?”
Despite the team being exhausted from working through the night, Ohga-san's clear, resonant voice—he was also a vocalist—filled the space and gave us a great boost of courage.
Denk dat je beter wacht op GT8 verwacht niet te veel meer voor 7 . Zou graag Cote d'Azur en nieuwe modellen voor Gr3 en 4 ingame hebben maar als ze dat nu doen dan gaat de volgende GT ... Money Money zoals bij allesWaar blijven die extra circuits of track packs? Ze kunnen zoveel circuits toevoegen die in GT 5 en 6 zitten maar (nog) niet in GT7.
Er is een reden dat ik nog altijd GT5 speel![]()

■ Manufacturers Cup-stream
Winnende teamauto ronde 2 (Gr.3)
■ Nations Cup-stream
Porsche 962 C '88 (bestickering winnende land ronde 2)
Is toch snel opgelost door vooruit te leunen en de options knop in te houden. Daarna kan je prima terug achteruit leunen.idd is iets irritant bij sommige wagens zit ik te ver andere te dicht bij vb de TT met de Swift op de Nordschleife zit ik te hoog verrassend bij de nieuwe op GV met de Delta zit ik perfect
Spijtig dat de game niet toelaat om dit via instellingen aan te passen en te bewaren.
Is dus een constant geschuif bij het opstarten TT/race en niet vergeten als je de Pits binnengaat ---> bij het verlaten ervan opnieuw ...
Ook vervelend op banked tracks vb Daytona beweegt je gezichtsveld niet mee wat een vreemde keus is van PD dat men dat niet getest hebben
edit is ook vervelend ik gebruik een Playseat/wheel en achterste van de VR stoot tegen de leuning ,heb een kussen moet achter plaatsen om dit tegen te gaan en telkens ik m'n positie moet aanpassen nog meer geschuif![]()
Is toch snel opgelost door vooruit te leunen en de options knop in te houden. Daarna kan je prima terug achteruit leunen.