Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Het begint toch te kriebelen om aan het racen te slaan ze. Vandaag toch eens rond gekeken achter een stuurtje. Mannekes wat een prijzen...

Tijden ga je zeker kunnen vergelijken volgens mij, de vorige games hadden dit toch al?
Ik had in den tijd van Project Cars 1 ook ene stuur gekocht en zelf een inklapbaar tafelthe gemaakt dus op zich wel gemakkelijk.
Maar toch ondervond ik dat ik dat stuur na een maand niet mee gebruikte.
Was altijd een heel gedoe vond ik. Is gemakkelijk als je een aparte gamekamer hebt denk ik maar niet als de PS5 in de living staat

Deze ochtennog wat filmkes bekeken op youtube. Het het mag inderdaad al 4 maart gaan worden.
De dag erna is mijn vrouw jarig. Jammer dat ik er dus niet veel tijd in ga kunnen steken. ze zal wel niet te boos zijn zeker :p

Het begint toch te kriebelen om aan het racen te slaan ze. Vandaag toch eens rond gekeken achter een stuurtje. Mannekes wat een prijzen...

Tijden ga je zeker kunnen vergelijken volgens mij, de vorige games hadden dit toch al?

Ik heb vorige week de G923 aangeschaft, nu nog aftellen naar 4 maart! Prijzen zijn er inderdaad wel naar.
Misschien eens rondkijken voor tweedehands? Ge vindt er nog redelijk wat die amper gebruikt geweest zijn, is dan toch al een stuk goedkoper.

Juist gepreorderd (ps5 versie).
Met inruilactie bij de Game Mania. (winkel waar ik gemengde gevoelens bij heb)
Maar kon de actie niet laten liggen.:ROFLMAO:

Terug
Bovenaan