Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Super license 1 tot en met 5 in goud en we stoppen er eventjes mee. 🤬

Toch bijna 3 kwartier bezig geweest met S-4 (Supra) , om dan bv die F50 op Monza was na 5min gefixt. 🤨

Super license 1 tot en met 5 in goud en we stoppen er eventjes mee. 🤬

Toch bijna 3 kwartier bezig geweest met S-4 (Supra) , om dan bv die F50 op Monza was na 5min gefixt. 🤨
Herkenbaar...

Eigenlijk redelijk makkelijk op alle licenties zowel nationaal als internationaal met uitzondering van het examen voor Internationaal A. Bijna twee uur op zoek naar 7 tienden. 😑

De proef met de BMW M3 was ook een pita. Maar

Mijn eerste kunstwerkje. Mijn rode Porsche 911.

2F4wKPQ.jpg
Gaaf

Ok dan... Ik zag zowel op Laguna Seca (corkscrew) als op Brands Hatch (eerste bocht) de ene na de andere uit de bocht vliegen, met AI op professional en alle wagens categorie Gr.3. En ze nemen bochten veel te traag (of remmen onnodig) waardoor inhalen onvoorspelbare botsingen opleverde. Crap dus.
Ik heb nog geen flaters bij de AI gezien.
Zeker bij de gr3 , niet gewoon.
1 stuur foutje en je kunt de eerste plaats al vergeten

Bezig aan IA rijbewijzen.
Eerste 4 toch al goud.

Zijn de reward cars bij iedereen hetzelfde eigenlijk ?

Heb geloof ik bij IB alles brons (heb wel alles goud) die Toyota Supra GR3 gewonnen.

Voor degenen die ook met controller spelen.
Ik gebruik zelfs nog de richtingstoetsen :biglaugh: :tongue:
Staat die ASM op bij jullie.
Voor de rest heb ik ook alles uitgezet behalve de ABS en TC staat op 1.

Hoe instap-vriendelijk is GT 7? Ik heb vroeger wel eens GT gespeeld op de PSP (maar amper herinnering van) en een aantal jaar geleden Trackmania Turbo, maar die leercurve daar was niet mijn ding.

Hoe instap-vriendelijk is GT 7? Ik heb vroeger wel eens GT gespeeld op de PSP (maar amper herinnering van) en een aantal jaar geleden Trackmania Turbo, maar die leercurve daar was niet mijn ding.
Assists zijn heel uitgebreid aan te passen. Gaande van 'je moet gewoon u gas induwen' tot 'zo rijd je in het echt ook met de auto'.
Zeer instapvriendelijk dus.
Als je op zoek bent naar een goeie racer die u enkele jaren spelplezier kan verschaffen GT7 is de way to go

Ik heb nog geen flaters bij de AI gezien.
Zeker bij de gr3 , niet gewoon.
1 stuur foutje en je kunt de eerste plaats al vergeten
Ja maar het bizarre is dat het enkel gebeurt bij custom arcade races. Denk dat het gedrag bij de menu book races enigszins gestuurd is. Daar heb ik ze maar 1 keer zien flateren en dat was nog te begrijpen ook: plotse stortbui op het dragon trail circuit met Gr.4 auto's.

Inloggen op gran-turismo.com met uw Sony login gegevens
en dan deze stappen volgen, en de afbeeldingen uploaden.

Logo 1 BG

Logo 2 BG

opslaan als .svg bestand = vector

Na de upload via de website, op de game gaan naar 'Showcase' -> 'My Library' -> 'My Items'.

@hjs666

Know the deal.

Het volledige logo had ik al ;)
Het kleine logo zal ook van pas komen.
Enige voorkeur van auto ?

Wel geen met te moeilijke vormen/rondingen hé .

Vandaag toch even zitten vloeken op die National - A9 met controller. Niets aan de settings aangepast en uiteindelijk een 16,XXX qua tijd. Ik werd wel lichtelijk zot toen ik eerst een 17,109 reed. Die A10 dan na 2x proberen vlot binnen.

Know the deal.

Het volledige logo had ik al ;)
Het kleine logo zal ook van pas komen.
Enige voorkeur van auto ?

Wel geen met te moeilijke vormen/rondingen hé .
Ik vind rondingen wel knap :fingerguns:
nee kies maar 😂 mss best een auto die wat betaalbaar is en goed ligt op de baan?

Heb wel ff tijd nodig hé.
Zal niet voor eerstdaags zijn ;)
Maar als ik ene heb zal ik hem hier ongetwijfeld deleN;

Juist ook gesakkerd op de IA8 met die Supra.WTF ????? :eek: :eek2:
Lang op 24 duizendste van de gold time gestaan,uiteindelijk er nog vrij vlot onder.

Ook IA5 Nissan (Le Mans) en IA6 of IA7 (Viper Corkscrew Laguna Seca) had ik wat moeite.

Terug
Bovenaan