Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Herkenbaar...Super license 1 tot en met 5 in goud en we stoppen er eventjes mee.
Toch bijna 3 kwartier bezig geweest met S-4 (Supra) , om dan bv die F50 op Monza was na 5min gefixt.![]()

GaafMijn eerste kunstwerkje. Mijn rode Porsche 911.
![]()
Die hebben me al bloed zweet en tranen gekost.Die allereerste gr3 races die je krijgt via de 1e menu´s zijn al behoorlijke pittig moet ik zeggenI like

Ik heb nog geen flaters bij de AI gezien.Ok dan... Ik zag zowel op Laguna Seca (corkscrew) als op Brands Hatch (eerste bocht) de ene na de andere uit de bocht vliegen, met AI op professional en alle wagens categorie Gr.3. En ze nemen bochten veel te traag (of remmen onnodig) waardoor inhalen onvoorspelbare botsingen opleverde. Crap dus.
De meeste zijn rollende start(je start terwijl je aan het rijden bent)Wat is dat eigenlijk rollende start? Je start nooit uit stil stand of is dat iets anders?

Assists zijn heel uitgebreid aan te passen. Gaande van 'je moet gewoon u gas induwen' tot 'zo rijd je in het echt ook met de auto'.Hoe instap-vriendelijk is GT 7? Ik heb vroeger wel eens GT gespeeld op de PSP (maar amper herinnering van) en een aantal jaar geleden Trackmania Turbo, maar die leercurve daar was niet mijn ding.
Ja maar het bizarre is dat het enkel gebeurt bij custom arcade races. Denk dat het gedrag bij de menu book races enigszins gestuurd is. Daar heb ik ze maar 1 keer zien flateren en dat was nog te begrijpen ook: plotse stortbui op het dragon trail circuit met Gr.4 auto's.Ik heb nog geen flaters bij de AI gezien.
Zeker bij de gr3 , niet gewoon.
1 stuur foutje en je kunt de eerste plaats al vergeten
Inloggen op gran-turismo.com met uw Sony login gegevens
en dan deze stappen volgen, en de afbeeldingen uploaden.
![]()
Logo 1 BG
![]()
beyondgaming.be
svgshare.com
Logo 2 BG
![]()
beyondgaming2
svgshare.com
opslaan als .svg bestand = vector
Na de upload via de website, op de game gaan naar 'Showcase' -> 'My Library' -> 'My Items'.
@hjs666

Ik vind rondingen wel knapKnow the deal.
Het volledige logo had ik al
Het kleine logo zal ook van pas komen.
Enige voorkeur van auto ?
Wel geen met te moeilijke vormen/rondingen hé .

mss best een auto die wat betaalbaar is en goed ligt op de baan?

Ik heb op herhaling opslaan geklikt maar vind nergens replays terug. Mss bugged. Heb voorlopig dan maar share button gebruikt.