Grand Theft Auto Definitive Edition

Grand Theft Auto: The Trilogy

Vooral ook benieuwd naar het gevoel van herkenning en hoe vlot je de weg terug zal vinden tijdens het rondcruisen

de drie games zijn voor mij pure nostalgie, ik denk niet dat ik ze ga herspelen, kan alleen maar mijn nostalgisch gevoel om zeep helpen.

Vroeger de 3 en Vice City nooit kunnen uitspelen omdat ik in beide ergens een missie niet kon uitspelen wegens te moeilijk (was nog te jong toen). SA verschillende keren uitgespeeld.

Van de 3 herinner ik mij enkel nog een personage genaamd 8-Ball? Een garagist?

Vice City nooit tot het tweede eiland geraakt. Altijd maar zitten rondcruisen en mensen killen voor het geld zodat ik het duurste huis kon kopen. Heel lang mee bezig geweest, maar dan uiteindelijk toch een anticlimax omdat je verder niks met dat huis bent.

Ik weet nog hoe hyped ik wel niet was voor SA. Je kan eten, dik worden, spieren kweken, naar kapper gaan, gigantische wereld...

Ik ga deze remaster wel kopen (mits goede reviews).

de drie games zijn voor mij pure nostalgie, ik denk niet dat ik ze ga herspelen, kan alleen maar mijn nostalgisch gevoel om zeep helpen.
Ik denk dat ook eerlijk gezegd, oude games laat je soms beter in uw nostalgisch geheugen. Voor vice city zou ik nog durven twijfelen maar dan moet ik eerst echt zien dat het veel beter is geworden grafisch dan.

Vroeger de 3 en Vice City nooit kunnen uitspelen omdat ik in beide ergens een missie niet kon uitspelen wegens te moeilijk (was nog te jong toen)
Weapon-en bodyarmorcheats gebruiken. Zonder lukte het me ook niet.
De enige cheats die ik nog van buiten ken met de knoppencombinaties :laugh:.
Van de 3 herinner ik mij enkel nog een personage genaamd 8-Ball? Een garagist?
Zoiets in die aard :unsure:.

GTA III blijft mij toch het meeste bij, stille protagonist deed de truc voor mij (Gordon Freeman?)
8-Ball ja, zalige missie.
Bommetje in auto laten plaatsen, voorzichtig die auto terug op de bewuste parking gaan zetten, uitstappen en dan de onvermijdelijke knal natuurlijk.

Vice City meest hatelijke en moeilijke missie was om met die speelgoed helicopter die bommekes in dat gebouw plaatsen en het was op een timer…
Fuck man zweten doe je bij die missie!

Vice City meest hatelijke en moeilijke missie was om met die speelgoed helicopter die bommekes in dat gebouw plaatsen en het was op een timer…
Fuck man zweten doe je bij die missie!
Eens je het doorhad viel het wel mee.
De timer start pas als je de eerste bom neemt.

De truc is dus om eerst met de heli (zonder bom) door het gebouw te vliegen.
Zo kon je iedereen neermaaien.

Daarna de bommen leggen, maar van boven beginnen.

Sinds een tijdje spelen we hier in familieverband opnieuw SSX op een PS2, is best wel nog altijd fun :). Mijn nostalgisch gevoel is er niet door om zeep, al merk ik wel dat het na een uurtje ofzo wel goed is voor mij... de dagen van letterlijk dag en nacht geboeid blijven spelen zijn al een tijdje voorbij.

In SA lang vastgezetten met die proeven met dat vliegtuig, ben echt niet goed met die vliegtuigen. In SA wel veel cheats gebruikt :)

Eens je het doorhad viel het wel mee.
De timer start pas als je de eerste bom neemt.

De truc is dus om eerst met de heli (zonder bom) door het gebouw te vliegen.
Zo kon je iedereen neermaaien.

Daarna de bommen leggen, maar van boven beginnen.
Ik denk dat ik het uiteindelijk zo inderdaad heb gedaan.

Ja, misschien koop ik het wel eens, maar ik koop het niet voor meer dan 15 euro, dus moet ik al wachten op -75% korting. Wellicht zal ik het pas na 5 jaar ofzo kunnen kopen, en dat is geen probleem. Ik heb de spellen al op PSN van de PS4 nog. Het is niet dat ik ze niet kan spelen, en vooral ik ga geen 60 euro uitgeven voor een paar grafische verbeteringen en misschien handigere controls. Ik steun dan liever wel iets anders (iets originelers), of speel iets anders.

Misschien had men wel iets kunnen doen naar previous owners van vorige versies. De meeste developers zijn zo vriendelijk om een PS4 naar PS5 upgrade zelfs gewoon gratis te doen. Voor hun: 60 euro. En ja, een ander kan wel zeggen, voor drie spellen. Het zijn drie spellen van 15 tot 20 jaar oud (waarvan de vorige versie 30 euro was, in korting 10 of 15 dacht ik) Als iedereen zo zal beginnen doen, zal er geen PS6 of nieuwe Xbox meer komen, want niemand zal nog een spel willen kopen en de spellen zullen te duur blijven. (succes van de PS5 hangt door de chips al aan een zijden draadje, Backwards compability zal hen redden).

Laatst bewerkt:
Zojuist aangekocht voor pc, wel spijtig dat er weer een aparte launcher voor nodig is.

Terug
Bovenaan