Crashtestdummy
Banned
Vice city was voor mij ook het beste, maar kvoel er toch niks voor om het opnieuw te spelen :/
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoogstwaarschijnlijk 1 disc eh.Zal het 3 games op 1 disc zijn of elk afzonderlijk?
Ik denk dat ook eerlijk gezegd, oude games laat je soms beter in uw nostalgisch geheugen. Voor vice city zou ik nog durven twijfelen maar dan moet ik eerst echt zien dat het veel beter is geworden grafisch dan.de drie games zijn voor mij pure nostalgie, ik denk niet dat ik ze ga herspelen, kan alleen maar mijn nostalgisch gevoel om zeep helpen.
Weapon-en bodyarmorcheats gebruiken. Zonder lukte het me ook niet.Vroeger de 3 en Vice City nooit kunnen uitspelen omdat ik in beide ergens een missie niet kon uitspelen wegens te moeilijk (was nog te jong toen)
.Zoiets in die aardVan de 3 herinner ik mij enkel nog een personage genaamd 8-Ball? Een garagist?
.Weapon-en bodyarmorcheats gebruiken. Zonder lukte het me ook niet.
De enige cheats die ik nog van buiten ken met de knoppencombinaties.
Eens je het doorhad viel het wel mee.Vice City meest hatelijke en moeilijke missie was om met die speelgoed helicopter die bommekes in dat gebouw plaatsen en het was op een timer…
Fuck man zweten doe je bij die missie!
Sinds een tijdje spelen we hier in familieverband opnieuw SSX op een PS2, is best wel nog altijd funde drie games zijn voor mij pure nostalgie, ik denk niet dat ik ze ga herspelen, kan alleen maar mijn nostalgisch gevoel om zeep helpen.
. Mijn nostalgisch gevoel is er niet door om zeep, al merk ik wel dat het na een uurtje ofzo wel goed is voor mij... de dagen van letterlijk dag en nacht geboeid blijven spelen zijn al een tijdje voorbij.
Ik denk dat ik het uiteindelijk zo inderdaad heb gedaan.Eens je het doorhad viel het wel mee.
De timer start pas als je de eerste bom neemt.
De truc is dus om eerst met de heli (zonder bom) door het gebouw te vliegen.
Zo kon je iedereen neermaaien.
Daarna de bommen leggen, maar van boven beginnen.
Komt ook naar Steam, al wil Rockstar dat natuurlijk nog niet officieel bekendmaken.Zojuist aangekocht voor pc, wel spijtig dat er weer een aparte launcher voor nodig is.