Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mja veel maakt dat niet uit, zelfs al heb je het op steam, je moet de rockstar launcher OOK open hebben staan om de game op te starten zelfde met EA en Origin, project red en GOG enz…Komt ook naar Steam, al wil Rockstar dat natuurlijk nog niet officieel bekendmaken.
Eerst digitaal 11 novWat is eigenlijk de release ? 11 november of 7 december of gaat het weer eerst digital only zijn
Ik hoop het.Komt hier een revieuw van ? @StanTem
Aangezien het eerst digitaal is wss de kans klein dat jullie een code krijgen.Ik hoop het.
Mss andere tijdzone's ?Er zijn al enorm veel live streams blijkbaar. is dit gewoon een dag te vroeg te spelen al?
Voor pc heb ik pre-order gedaan via de launcher, geen idee hoe dit werkt voor consoles.Werkt bij iemand die pre order trouwens op rockstar site? Krijg hier telkens foutmelding of timeout ( al paar dagen geprobeerd)
"Het duurt te lang voordat secure.xsolla.com reageert."
Alle nevenpersonages trekken op niks, vooral in SA. Candy Suxx, CJ's vriendinnen, Old Reese, Ballas/Vagos... What the fuck zelfs. Heeft Rockstar hier dan niets goed te keuren en hun handen er volledig vanaf gehouden?