Graspop Metal Meeting 2026

exCite

Supermoderator
Crowdfunder FE
1764919884449.png

Ticket voor donderdag alvast binnen.

Laatst bewerkt:
Poster aangepast.

Jammer dat Bush op vrijdag speelt en niet op donderdag.
The Offspring was echt bagger op PKP vorig jaar, dus ik heb er geen verwachtingen van.

Enkel vrijdag aanwezig hier.

Periphery had ik wel graag gezien, en de andere headliners in de Metal Dome op zondag, maar niet genoeg om nog een ticket voor te kopen.

Triggerfinger op GMM 2026.
Ik moest lachen.
Boh, het is wat anders dan de zoveelste metalcoreband.

Ik ben er enkel donderdag. Paar uurtjes werken op de camping en dan gratis genieten van de sfeer. Geen topaffiche maar wel een paar bands die ik wil zien.

Er zijn hier en daar een paar namen verspreid over de vier dagen die ik wel eens zou willen zien, maar niets dat de moeite is om een ticket voor te kopen. Ik ga dit jaar dus toch ook passen.

Muzikaal is het niet te begrijpen maar vanuit commercieel oogpunt wel aangezien vrijdag nog niet uitverkocht is.
zouden er daarvoor extra mensen komen, voor die ene band? Allez, het is niet eens het doelpubliek?

Is er niks beters te vinden dat past?

zouden er daarvoor extra mensen komen, voor die ene band? Allez, het is niet eens het doelpubliek?

Is er niks beters te vinden dat past?
De wei gaat niet vollopen voor Triggerfinger maar er zullen wel mensen zijn die naar Dessel afzakken om ze te zien.
Er zijn imo genoeg vlaamse bands die staan te popelen om op de south stage van graspop te mogen spelen maar je moet de kans krijgen en de juiste mensen kennen uiteraard.

Donderdag kijken naar Accept (uit nostalgie), WITTR, Cult of Luna, Anthrax en The Offspring. Zal zien of ik nog stukjes kan meepikken van de rest wat er speelt. Pennywise speelt ook maar overlapt grotendeels met een andere band.

Hallo,

heb een vraag, ik wil mijn skullies bestellen maar kan alleen maar een pre-order package aankopen van 20 skullies.
ik kan dan niet wijzigen, moet ik dat dan meerdere keren doen om het gewenst aantal skullies te hebben of kan dat maar eenmalig ?
weet niet wat er veranderd is tov andere jaren waar ik geen probleem had om meteen het gewenst aantal skullies aan te kopen.

Hallo,

heb een vraag, ik wil mijn skullies bestellen maar kan alleen maar een pre-order package aankopen van 20 skullies.
ik kan dan niet wijzigen, moet ik dat dan meerdere keren doen om het gewenst aantal skullies te hebben of kan dat maar eenmalig ?
weet niet wat er veranderd is tov andere jaren waar ik geen probleem had om meteen het gewenst aantal skullies aan te kopen.
Was volgens mij vorig jaar ook in stukken van 20 dat je die kon kopen? Ik herinner me dat zo in ieder geval toch nog. Ik heb tijdens mijn bestelling nu gwn 4x 20 stuks aangekocht. Dat kon wel in 1 bestelling. Heb dus niet afzonderlijk moeten aankopen, als je dat moest bedoelen.

Terug
Bovenaan