Tja, Argenta is gewoon een ouw mensen bank. Die schieten al half in paniek wanneer je 1000€ cash gaat storten aan het loket (want geld storten via ATM kan bij hen niet).
Ondanks alle gebreken die Keytrade heeft is het wel de bank die het meest 'innoveert'.
Ik vraag mij eigenlijk ook af hoe je bijkomt dat "Keytrade" de bank is die het meest innoveert.
Geen Google Wallet/Apple Pay integratie,
Payconic werkt maar half bij Keytrade (Je kan geen geld ontvangen via Payconic. Ik heb nu een Argenta rekening daarvoor.)
hun 2FA systeem was toch soms heel onhandig (Je hebt je GSM nodig om te betalen, ok. Maar wat als je indertijd je overschrijving deed in de browser van je GSM? Onmogelijk. Later kwam dan pas de app.),
bankkaarten ontvangen die op dag 1 kapot waren,
Cheapass customer service (duidelijk uitbesteed.),
Keyplan is gewoon een vermomde hoge kosten fonds,
Vaak onduidelijk (Wat zijn nu de voorwaarden om een platinum kredietkaart te krijgen...? Ik snap wel dat ze dat niet aan iedereen willen uitdelen maar ik vind dat niet zo klantvriendelijk om zo obscuur mogelijk te doen. Ik denk zelfs nefast qua interne procedure want je moet heletijd aanvragen weigeren.),
Geen enkel mogelijkheid om cash geld te storten (Heel zelden nodig maar toch, soms heb je dat eens nodig. Verkoop wat tweedehands en je zit met een paar 1.000 euro rond te slingeren. Ik wil dat op een rekening.),
Ik vraag mij af hoe makkelijk het is om een rekening over te zetten bij geval van overlijden. Je denkt daar nooit aan als rekeninghouder maar godverdomme, sommige banken zijn daar moeilijk in. Dat zijn nu soms zaken dat je liever een fysieke kantoor hebt waar je in een 20 minuten gesprek al de stappen overloopt zodat je zeker bent dat alles in orde is. Belfius, gesprek van 20minuten, In 1 week tijd alles in orde, 0 euro kosten. KBC: heel online gedoe, 30euro kosten, duurde maanden tijd. Waar ik mij dan zelfs afvraag: "heel die online procedure, is dat echt goedkoper als organisatie dan een fysieke afspraak van 20minuten waar iemand een checklist afloopt". bij Keytrade lijkt dat 100 euro te kosten

.
Cheap ja, innovatief dat is wel serieus overdreven.. Het meest innovatieve dat ze hebben, is dat je een hypothecaire lening kan afsluiten online. Dat is innovatief maar dat is het ook

.
Niemand met beobank hier? Heb er wel een rekening, en tot nu toe echt een no questions asked bank...
Keytrade is inderdaad niet zo innovatief, ben er al 20 jaar klant en er is op de voorgrond maar weinig veranderd.
Ik hou niet van Beobank omdat ze van mij verwachten dat ik langskom op kantoor om mijn adres te veranderen. In een tijd waar alles online gaat... Sindsdien heb ik Beobank opgegeven.
Kan zijn dat ze ondertussen wel veranderd zijn maar ik verwacht nu wel van een bank dat ze nu niet meer van die domme procedures hebben wat je zelfs niet eens van een overheid verwacht.