Gratis games op Steam, Epic, GOG, Xbox, etc

Prime gaming :

Syberia : The world before - GOG
Dark Deity complete edition - GOG
Mafia 2 : definitive edition - GOG
Saints Row the Third : remastered - GOG
Naheulbeuks dungeon master : Prime

Amazon prime :

Minecraft legends - Microsoft store en Xbox store (beide versies te krijgen)
Mafia 3 : definitive edition - GOG
Deus ex : invisible war - GOG
Gamedec - GOG
Wolfenstein : the Old Blood - Microsoft store en Xbox store (beide versies te krijgen)
Mortal shell - Epic
Legacy of Kain defiance - GOG

hoe werkt die amazon prime dan? HEb je dan enkel een prime lidmaatschap nodig (25€ pj)?
ja. ( al hangt de prijs af van de kostprijs op dit moment)

Waarna je de games van dat moment hier claimt : https://gaming.amazon.com/intro, allez https://gaming.amazon.com/home

Voor sommige te kunnen claimen moet je uw account linken met uw amazon account. Voor anderen krijg je een serienummer en moet je dat in de store dan claimen.
Ook als uw amazon lidmaatschap stopt heb je nog altijd toegang tot de geclaimde games.

Voor 25€ heb je dan toegang tot gratis shipping. Prime video (streaming - originals en redelijk wat nostalgische series en filmen (al kan er soms de problematiek zijn van taal (enkel frans, geen ondertiteling,...))), en dan games die je kan claimen.

Mijn backlog wordt hierdoor groot. Maar ik heb het vooral voor de shipping en de video streaming. En met die prijs van 25€ kan je niet klagen...

bedankt, ik heb het in het verleden al geprobeerd voor Amazon Prime Video, maar dat was geen succes (ik spreek geen Frans :thinking:), misschien toch eens overwegen omlid te worden voor de games

bedankt, ik heb het in het verleden al geprobeerd voor Amazon Prime Video, maar dat was geen succes (ik spreek geen Frans :thinking:), misschien toch eens overwegen omlid te worden voor de games
Die franse dubs is fel geminderd moet ik zeggen, en er staan best wel wat goeie reeksen op ondertussen. Ik vind het goeie value in elk geval.

De show LOL UK alleen al is Prime waard in mijn ogen (als je graag de Britse comedians aan het werk ziet).

Het aanbod zonder frans in series is eigenlijk wel redelijk uitgebreid. En de originals hebben dat euvel helemaal niet.
In filmen ga je het wel iets meer tegenkomen. Maar het is minder als vroeger.

Ik zou het ook voor video opnieuw een kans geven. Al werkt het wel beter als je nostalgisch bent (https://www.beyondgaming.be/threads/amazon-prime.179/post-1435388)

Waar men ondertussen ook spartacus, 24, black sails, en nog een paar andere series aan toegevoegd hebben.

Prime gaming:

ENDLESS Legend Definitive Edition ; amazon games
Saints Row: Gat out of Hell : GoG
Blood Omen 2: Legacy of Kain : GoG
Mail Time : GoG
LEGO Star Wars: The Complete Saga : GoG
Wolfenstein II: The New Colossus Digital Deluxe Edition (PC) ; microsoft store
Wolfenstein II: The New Colossus Digital Deluxe Edition (XBOX) : xbox store
Amnesia: Rebirth : Epic
STAR WARS Galactic Battlegrounds Saga : GoG
Doors: Paradox : Epic
Styx: Master of Shadows : GoG