Op zich maakt dat niet heel veel uit, vind ik. Niet voor wat je eigenlijk zegt: dat je mensen mag slaan als ze te ver gaan. En niet voor of de grap van Chris Rock nu eigenlijk niet gewoon een lullige opmerking was ipv een grap. Het is ook geen vuistslag, maar met de vlakke hand. Dan ga je heus niet tegen de grond.Is toch voor de grap die slag? Zie je toch zo
Kan zeker beide kanten uit, ik zou bij geen van de twee verklaringen schrikken.
Alopecia is een auto-immuunziekte, en we gaan toch niet doen alsof haaruitval voor een man hetzelfde is als voor een vrouw, hè?Die ongeneeslijke ziekte is toch haaruitval?
Ik ben kalend en moet nog heel wat comedians een mot gaan geven dan.
(Ben wel een man, maar die hebben tegenwoordig toch gelijke rechten hé...)
Over de Oscars zelf:
Ik vind CODA dan weer wel een mooie winnaar, maar Kodi Smith-McPhee mocht toch bijrol winnen. k had sowieso liever Power of the Dog zien winnen, maar CODA was toch ook wel heel goed. Voor beste nummer had Encanto wel iets mogen binnenhalen, maar beste muziek gaat weer naar een Villeneuve-film. Die maakt toch formidabel gebruik van de score, hè. Magistraal. En het ligt misschien aan mij, maar ik snap West Side Story niet. Ik vond dat vreselijk van in het begin, en dat is niet gebeterd.

)