de tafel kan wel draaien!Het geld is daar echt op precies. All in op de Olympische Spelen denk ik.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de tafel kan wel draaien!Het geld is daar echt op precies. All in op de Olympische Spelen denk ik.
Geen probleem, de Duitsers gaan nog genoeg matchen spelen. Wordt telkens smullen!Godverdekke, openingsmatch moeten missen en 't is er dan nog eentje met 6 goals ook
Toevallige feature, want budget was op om hem vast te zettende tafel kan wel draaien!

Ze kunnen duidelijk nog een tandje bijstekenWirtz, Musiala, Kroos... Leuk ploegje toch wel die Duitsers! Benieuwd hoever ze gaan geraken.

Godverdekke, openingsmatch moeten missen en 't is er dan nog eentje met 6 goals ook
Dan is het toch indrukwekkend om vast te stellen hoe snel de hand van Kompany zichtbaar is.
Nusa is toch echt een soort van halfbroer ofzo van hem? Qua uiterlijk, en speelstijl liggen die enorm dicht bij elkaar.Bwa, ik vond het niet eens een goede match. Het verschil in niveau was te groot...
Musiala is wel echt een natuurtalent. Zo eentje waarvoor je naar de match kijkt.
hoger en met meer rendement.Ik vind dat eigenlijk prima. Gert is top, en dit zijn toch de matchen voor kenners/nerds/voetbaldierenNu is het gewoon een onderonsje met 2 tijdens half time bij sporza, het mag echt nix kosten..
Is toch al zo geweest in het verleden bij matchen buiten primetime? Ik herinner me nog zo'n "villa sporza's" waar niemand zat in de namiddag.Nu is het gewoon een onderonsje met 2 tijdens half time bij sporza, het mag echt nix kosten..
Ik meen me te herinneren dat daar altijd volk zat maar zal misschien mis zijn.Is toch al zo geweest in het verleden bij matchen buiten primetime? Ik herinner me nog zo'n "villa sporza's" waar niemand zat in de namiddag.
Kan ook verkeerd zijn hoor daar niet vanIk meen me te herinneren dat daar altijd volk zat maar zal misschien mis zijn.