Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat ze nu ECHT niet anders konden dan het te laten goedkeuren.Lol, al degene die hier bezig over omgekochte boel. Staat 0-1![]()
Lopetegui 1 dag voor het begin bij het WK in RuslandIs er ooit al eens een trainer ontslagen tijdens een WK?
Denk het wel. Ik kan me vaak zoiets herinneren voor Zuid-Korea op het WK 98. In de laatste wedstrijd (toen wij er tegen speelden) was het een andere bondscoach, dan de vorige twee matchen, als ik het me goed herinner...Is er ooit al eens een trainer ontslagen tijdens een WK?
Bum Kun Cha is volgens mij pas na het WK ontslagenDenk het wel. Ik kan me vaak zoiets herinneren voor Zuid-Korea op het WK 98. In de laatste wedstrijd (toen wij er tegen speelden) was het een andere bondscoach, dan de vorige twee matchen, als ik het me goed herinner...
Of de bierpotten.Ja, wanneer gaan die vuurpijlen hier op't veld gegooid worden.

Bum Kun Cha is volgens mij pas na het WK ontslagen
Wie had dat nu zien aankomenQatar is echt dramatisch slecht zeg

I stand correctedHij zou toch al nà de 5-0 nederlaag tegen Oranje ontslagen zijn geweest.
Ook de coach van Saoedi-Arabie (De Braziliaan Perreira die in 94 nog WK werd zeker?) werd toen na 2 nederlagen meteen ontslagen.
![]()
Bondscoaches ontslagen na uitschakeling
Van onze sportredactie AMSTERDAM - Twee bondscoaches hebben de uitschakeling van hun land op het WK reeds met ontslag moeten bekopen: Carlos Alberto Parreira (Saoedi-Arabië) en Bum Kun Cha (Zuid-Korea).www.trouw.nl
Die verste man (aan de cornervlag) was niet snel genoeg teruggekeerd. Stond weldegelijk onside.Dat leek me dan wel buitenspel