PooPoo
Active member
Is Georges Leekens nog vrij…? Voor die laatste 10 percent weet je wel…Is er ooit al eens een trainer ontslagen tijdens een WK?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is Georges Leekens nog vrij…? Voor die laatste 10 percent weet je wel…Is er ooit al eens een trainer ontslagen tijdens een WK?

Staat de kont van de keeper niet op de lijn van die speler van Ecuador?
Of ze krijgen tijdens de rust ne straffe milksjeik voorgeschoteld om daarna te knallen…Is het ooit al gebeurd op een voetbalmatch dat een hele ploeg ziek wordt tijdens de rust en op geeft moeten geven? Ik zie het anders niet meer goedkomen voor de Qatari's
Staat de kont van de keeper niet op de lijn van die speler van Ecuador?
Die lijn staat alvast niet correct met zijn kont
Of totdat ze nekeer realiseren dat ze de extra tijd wel eens kunnen toevoegen op het schermZe gaan blijven spelen tot Qatar ne keer scoort ofzo?

Maar raakt die Ecuadoriaan dan de bal?
Die lijn staat alvast niet correct met zijn kont
Dit is al lang zo, die verdediger achter de keeper wordt opgeheven.Ik snap er geen ballen van eerlijk gezegd, wat met speler van qatar dichtst bij de achterlijn? Wordt dat opgeheven ofzo, precies of die regels veranderen alle 5 voet, tenzij dit altijd al zo was dan wist ik het niet