Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onana komt idd nog maar net piepen maar een Faes was vorig seizoen al goed en Alderweireld zat toen in de woestijn. Dus daar had je écht al moeten ingrijpen. De moment dat Alderweireld meer bezig was met zijn bankrekening dan met zijn niveau, zijn volste recht trouwens, had je 1 van die 2 jonge gasten op zijn plek moeten droppen, punt. Als het ff kan afwisselend zodat je kon zien wie waar het beste rendeert.Je hebt zeker gelijk, maar voor Martinez is het wel niet evident. Onana en Faes doen het nog maar 2 maanden goed, en ook Trossard is de laatste maanden pas echt ontploft, terwijl de voorbereiding op het wk een werk van een jaar is.
Zelfde met Theate vs Vertonghen, ik denk dat iedereen hier had verwacht dat Vertonghen dit jaar bij Benfica nog basis zou spelen.
Dat je hier en daar een chouchou uit het verleden in je ploeg houdt tot daar aan toe. Dat je Mertens nog meepakt omdat dat de sfeermaker van de hoop is, so be it. Maar we spreken hier over, imo, 4 basisspelers waar er misschien een betere oplossing voor op je bank zit. Maar dat weet hij zelfs niet want hij heeft ze nooit nuttige minuten gegeven.Het is dan niet helemaal onlogisch dat Martinez vasthoudt aan de gemaakte plannen en gevestigde waarden voor hem (ook al vind ik ook dat hij zou moeten volop doorselecteren).
Dat klopt ook niet helemaal. Die neemt ook gewoon Blind, Pasveer en Klaassen mee. En er zullen er nog zijn. Wat niet wilt zeggen dat ik niet liever Van Gaal had gehadVan Gaal neemt de mannen in vorm mee. Die durft een Noppert in de basis te droppen.
Velen zullen zich ook nog Jacky Peeters herinneren die tijdens WK2002 gewoon speler van AA Gent was. Alleen, die was in vorm en speelde zijn matchen.
.Maar wie moeten ze daar anders in doel zetten? Ze hebben daar alleen maar meelopers in doel. En zoals @Wilcao ook zegt Van Gaal neemt ook zijn favorietjes meeVan Gaal neemt de mannen in vorm mee. Die durft een Noppert in de basis te droppen.
Velen zullen zich ook nog Jacky Peeters herinneren die tijdens WK2002 gewoon speler van AA Gent was. Alleen, die was in vorm en speelde zijn matchen.
Maar wie moeten ze daar anders in doel zetten? Ze hebben daar alleen maar meelopers in doel. En zoals @Wilcao ook zegt Van Gaal neemt ook zijn favorietjes mee
En Zacky Peeters werd opgesteld omdat we gewoon niets beter hadden in die tijd. Nu hebben we waardige alternatieven die gewoon geen kans krijgen voor de "oude" rotten.
Als ik bezig met over de "oude" rotten dan spreek ik over Witsel, Alderweireld, Vertonghen en Hazard (denk niet dat er hier mensen zijn die vinden dat Debruyne, Courtois, Lukaku ofzo vervangen moeten worden). Daar zijn er wel degelijk waardige alternatieven voor maar als je ze nooit laat spelenOude rotten is wel veel gezegd hé. Ze gaan al een tijdje mee maar Lukaku, E. Hazard, Debruyne zijn rond de 30 jaar.
Voor sommigen zijn hun speeltijden wel minder.
Alderweireld is 33 jaar en Vertonghen met z'n 35 jaar zitten op einde van hun internationale carrière maar kunnen met hun ervaring nog wel genoeg compenseren.
In de groepsfase zou het in principe geen probleem mogen zijn. Tegen tegenstanders zoals Frankrijk zijn we sowieso gejost want er zijn weinig alternatieven voor verdediging. Er zijn er maar soms prioriteit geven aan ervaring kan ook heel goed zijn.
En niet vergeten dat er nog genoeg wissels kunnen gebeuren in een match.
Hazard zie ik geen volledige match spelen.
.Ik nam Noppert nu als voorbeeld en je kan niet ontkennen dat hij de keeper in vorm is. Cilissen is wel in Nijmegen gebleven (al had dat ook andere redenen had ik ergens gehoord).Maar wie moeten ze daar anders in doel zetten? Ze hebben daar alleen maar meelopers in doel. En zoals @Wilcao ook zegt Van Gaal neemt ook zijn favorietjes mee
En Zacky Peeters werd opgesteld omdat we gewoon niets beter hadden in die tijd. Nu hebben we waardige alternatieven die gewoon geen kans krijgen voor de "oude" rotten.
Als ik bezig met over de "oude" rotten dan spreek ik over Witsel, Alderweireld, Vertonghen en Hazard (denk niet dat er hier mensen zijn die vinden dat Debruyne, Courtois, Lukaku ofzo vervangen moeten worden). Daar zijn er wel degelijk waardige alternatieven voor maar als je ze nooit laat spelen.
Alderweireld en Vertonghen spelen in de jupkes league en blinken daar gewoon niet uit. We hebben alternatieven die in G5 competities gewoon sterkhouder zijn bij hun ploeg en een hoger niveau halen dan die 2 eerder genoemden. Maar nogmaals als je ze als bondscoach gewoon niet wilt gebruiken (Faes) en liever blijft klooien met spelers waarvan je het weet dat ze het niveau niet meer halen dan is er gewoon een probleem met de bondscoach.

Beide hebben trouwens matchen gespeeld op het WK in 2002. En Peeters was echt wel een speler die speelde omdat we gewoon geen alternatieven hadden op de rechtsachter (was trouwens een CV die daar werd neergezet). Deflandre zat idd in de selectie maar was ook basisspeler bij Lyon op dat momentIk nam Noppert nu als voorbeeld en je kan niet ontkennen dat hij de keeper in vorm is. Cilissen is wel in Nijmegen gebleven (al had dat ook andere redenen had ik ergens gehoord).
In 2002 zat Deflandre, toen bij Lyon, ook in de selectie, dus Jacky was niet 'the best of the rest'.
Maar ik volg hier wel de argumenten over zandbak Toby en papzak Hazard. Sommige hadden al lang uitgerangeerd moeten zijn of gedegradeerd tot tweede keuze in het voordeel van een Faes, Theate, Dendoncker of een Trossard, Saelemaekers, etc.
Dan nog, tegen deze snelle vinnige aanval gaan we wel sterretjes zien. Net zoals vanavond tegen David en Buchanan vrees ik.Bij Marokko lijken die ego's wel wat problematisch denk ik. Hebben een paar leuke spelers, maar Hakimi is bijvoorbeeld de rechtsback en die schiet meer op doel dan de spits.
maar die halen wel nog hun topniveau of zo goed als. Hazard, Vertonghen, Alderweireld, Witsel jammer genoeg niet meer.Hazard is 31 jaar oud net zoals Debruyne
Verdediging is te oud en dan kan je inderdaad argumenteren om andere spelers te proberen. Nu iedere andere speler die Martinez heeft geprobeerd op die positie heeft toch nooit kunnen overtuigen.
Edit : Modric bv is 37 jaar oud. Niemand die eraan zou denken om hem uit de ploeg van Kroatië te halen.

?Als ik bezig met over de "oude" rotten dan spreek ik over Witsel, Alderweireld, Vertonghen en Hazard (denk niet dat er hier mensen zijn die vinden dat Debruyne, Courtois, Lukaku ofzo vervangen moeten worden). Daar zijn er wel degelijk waardige alternatieven voor maar als je ze nooit laat spelen.
Alderweireld en Vertonghen spelen in de jupkes league en blinken daar gewoon niet uit. We hebben alternatieven die in G5 competities gewoon sterkhouder zijn bij hun ploeg en een hoger niveau halen dan die 2 eerder genoemden. Maar nogmaals als je ze als bondscoach gewoon niet wilt gebruiken (Faes) en liever blijft klooien met spelers waarvan je het weet dat ze het niveau niet meer halen dan is er gewoon een probleem met de bondscoach.
Tegen Hongarije? Beste match van Eden ooit.Ik vond 't spel van Duivels altijd traag, echt leuke wedstrijden? Tegen USA was 't plezant en tegen Japan.