Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zou eigenlijk heel verrassend zijn moest hij niet starten...Als Debast start zou een mens bijna echt beginnen denken dat Bobby al een mondeling akkoord heeft om naar Anderlecht te gaan na het WK.
Iedereen die Martinez kent, weet dat dit 99% juist is.BELGIË: Courtois; Vertonghen, Alderweireld, Dendoncker; Castagne, Witsel, Tielemans, Carrasco; De Bruyne, E.Hazard, Batshuayi
De vermoedelijke opstelling van HLN zal er niet ver langszitten vrees ik.
Ik zou ervoor tekenen, gewoon omdat ik vrees dat de echte opstelling nog met Debast ipv Dendoncker isBELGIË: Courtois; Vertonghen, Alderweireld, Dendoncker; Castagne, Witsel, Tielemans, Carrasco; De Bruyne, E.Hazard, Batshuayi
Dat is ook de gok van het Nieuwsblad. Wordt nog spannend wie gelijk heeftIk zou ervoor tekenen, gewoon omdat ik vrees dat de echte opstelling nog met Debast ipv Dendoncker is

Ik hoop eigenlijk dat wij mis zijn en Martinez ons onverwacht naar de titel leidt. En dan uiteraard stopt op het hoogtepuntEr is een link met Anderlecht die intussen niet meer weg te denken lijkt, dat valt moeilijk meer te ontkennen.
Debast die keer op keer gewoon niet voldoende is nog eens opstellen...
Ge zou al bijna hopen dat dit WK mislukt, de publieke opinie zich volledig tegen Martinez kant en hem buiten wilt.
Gouden jaren zijn echt wel om, maar regelmatig plaatsen is al voldoende.

Als je dan die grinta ziet van sommige landen, mes tussen de tanden, mouwen opgestroopt, ...BELGIË: Courtois; Vertonghen, Alderweireld, Dendoncker; Castagne, Witsel, Tielemans, Carrasco; De Bruyne, E.Hazard, Batshuayi
Dat is waar, maar zo waren wij ook in 2018. Elk land maakt die fase, waarin we zitten, wel eens mee he. Zeker na een goede generatie. Wat niet wilt zeggen dat Martinez goede keuzes maakt voor de duidelijkheid.Als je dan die grinta ziet van sommige landen, mes tussen de tanden, mouwen opgestroopt, ...
Of de techniek van de andere landen in de backlijn van de tegenstander, hakje hier, tikje daar, als mes door boter. En dan kijk naar wat wij te bieden hebben op da vlak, het gedraai en tikje achteruit van Witsel en Hazard, de loom -en je m'en fouheid van Batshuayi, ... Dan moeten we hopen op 5 a 6 wereldprestaties van Courtois en DeBruyne, en hopen dat Carrasco het tornooi van zijn leven speelt en Tielemans er elke match ene van 30 meter inpegelt tot Lukaka fit is, anders zie ik niet wie het gaat doen.
Tuurlijk, het is wat het is, maar dat is niet dat het van gisteren zo is, dat zie je al langer. Het foute van Martinez is gewoon dat ie niet ziet dat het met die 11 niet zal werken. Je gaat ofwel grinta ofwel onvoorspelbaarheid moeten toevoegen (en daarmee bedoel ik niet Debast die niet weet van welk hout pijlen maken). Maar goed, Martinez beslist, dus daar zullen we t mee moeten doen.Dat is waar, maar zo waren wij ook in 2018. Elk land maakt die fase, waarin we zitten, wel eens mee he. Zeker na een goede generatie. Wat niet wilt zeggen dat Martinez goede keuzes maakt voor de duidelijkheid.
Het is absurd dat Debast op het WK een starter wordt, maar het is ook absurd als Martinez hem na 3 opeenvolgende basisplaatsen nu niet laat starten. Vervang dus Dendoncker door Debast, en je hebt de opstelling voor vanavond.BELGIË: Courtois; Vertonghen, Alderweireld, Dendoncker; Castagne, Witsel, Tielemans, Carrasco; De Bruyne, E.Hazard, Batshuayi
Het gaat niet om de 11 die op t plein staan hé, het gaat om de 25 spelers die mee zijn.Heeft er nu echt nog geen enkele journalist aan Bobby durven vragen waarom Faes, onze meest in vorm verdediger, niet speelt?
Klopt.Dat is waar, maar zo waren wij ook in 2018. Elk land maakt die fase, waarin we zitten, wel eens mee he. Zeker na een goede generatie. Wat niet wilt zeggen dat Martinez goede keuzes maakt voor de duidelijkheid.
Heeft hij een deftig antwoord gegeven waarom hij Trossard, onze beste flankaanvaller, op de bank houdt?Heeft er nu echt nog geen enkele journalist aan Bobby durven vragen waarom Faes, onze meest in vorm verdediger, niet speelt?