Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Si, maar ook voor steentjes.Grit, is dat engels voor.... GRINTA ?![]()
Ma jong, dat die toch gewoon eens zegt dat hij het int begin verkeerd heeft aangepakt. Zeveraar.Man heeft daar toch gelijk in
Ik vond Tielemans ook niet zo geweldig spelen deze match eerlijk gezegdHij gaat het ook wel gezien hebben hoor. Ik zie Hazard nog wel starten volgende match, maar Tielemans, dat is game over.

Hoe vaak die een stukje meeloopt en dan beseft "nope, dit lukt niet" en dan inhoudt ...Ergerde me toch meestal aan Witsel . Zeker na herhalingen . Wandelde wat achter spelers . Keek rond terwijl spelers van Canada hem voorbij liepen en nog bleef hij staan en denke verdedigers losse het op ..
Opnieuw: in dit systeem, en met Witsel er naast, zit elke middenvelder te zwemmen. Een beest als Onana kan uiteraard de gaten die Witsel laat vallen beter dichtlopen dan een Tielemans, maar voor de toekomst van onze ploeg is - zeker binnen dit systeem - een duo Onana-Tielemans toch te verkiezen dan eender welk partnership met Witsel.Ik vond Tielemans ook niet zo geweldig spelen deze match eerlijk gezegd
Ik wacht nog steeds op de dag dat hij wat extra GRINTA toont, maar vooral een Tielemans special
Hazard vond ik wel oké. We hebben hem al veel zwakker gezien.
Vond je dan Hazard enkel oke omdat hij soms veel zwakker speelde? Of heeft hij effectief oke/goeie dingen gedaan, vind je?
Blijkbaar discussie tussen Alderweireld en De Bruyne over een teveel aan lange ballen. Absoluut niet ideaal om zo te spelen en ik snap dat De Bruyne dat niet leuk vindt maar wel begrijpbaar gezien het voetballend niet lukte. Dat heeft dan ook deels te maken met een totaal gebrek aan recuperatievermogen op het middenveld.
Vond je dan Hazard enkel oke omdat hij soms veel zwakker speelde? Of heeft hij effectief oke/goeie dingen gedaan, vind je?