Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal wel zijn! Clean sheet!Alderweireld die vond dat de verdediging vandaag de criticasters lik op stuk gegeven heeft![]()
Blijkbaar discussie tussen Alderweireld en De Bruyne over een teveel aan lange ballen. Absoluut niet ideaal om zo te spelen en ik snap dat De Bruyne dat niet leuk vindt maar wel begrijpbaar gezien het voetballend niet lukte. Dat heeft dan ook deels te maken met een totaal gebrek aan recuperatievermogen op het middenveld.
Probleem lag echt niet bij de verdediging.Alderweireld die vond dat de verdediging vandaag de criticasters lik op stuk gegeven heeft![]()
Liever dat ze een lange bal geven dan dat ze beginnen prutsen achterin en de bal weggeven. Ik hou vooral bij Vertonghen altijd mijn adem in wanneer hij onder druk gezet wordt en voetballend eruit probeert te komen.
Dendoncker laat zich wel 2 keer serieus aftroeven waardoor zijn tegenstander voor hem kwam en kan koppen. Ik zie hem liever op het middenveld.Dendoncker was toch elke keer te laat als de bal voorkwam? Zet hier een deftige spits en je hebt er 3 binnen vandaag.
Voor een verdediging die zo zwaar onder druk heeft gestaan hebben ze het heel goed gedaan vind ik, veel beter dan verwacht. Is niet simpel als verdediging zo zonder middenveld voor je.Alderweireld die vond dat de verdediging vandaag de criticasters lik op stuk gegeven heeft![]()
Dit, het marcheert niet. Die wingbacks hadden geen toegevoegde waarde. 4-3-3 lijkt met het beste systeem voor deze groep. Dan kan bijna iedereen op zijn beste positie uitgespeeld worden, enkel de backs niet maar die zijn de minst belangrijke positie in een 4-3-3. Ik kan dat weten want ik was zo slecht dat ik altijd linksback moest staan omdat ik niet goed genoeg was voor andere posities.Onze 3 mans defensie met opkomende backs is gewoon achterhaald. Schakel gewoon over naar 4 en je hebt een man meer op het middenveld.

Iets analyseren achteraf is 100x makkelijker dan het fixen als bondscoach. Maar dat weet hij zelf ookHet is nogal duidelijk dat Heintje het wel ziet zitten als bondscoach