Général Zantas Well-known member Vandaag om 15:24 #1.561 Ik zal opstaan om 04h30 en niet kijken. Beat that.
willydrama Well-known member Vandaag om 15:40 #1.562 Laatste kwartier zal volstaan, quasi onmogelijk dat dat een goeie match wordt, een zuinige 0-2 in het beste geval
Laatste kwartier zal volstaan, quasi onmogelijk dat dat een goeie match wordt, een zuinige 0-2 in het beste geval
D dadash Well-known member Vandaag om 16:09 #1.563 Voor mij past het perfect opstaan wedstrijdje kijken en dan gaan werken
B {BK}Black Devil Well-known member Vandaag om 16:19 #1.564 Twijfel nog steeds tussen vroeg opstaan en doortrekken, Spanje-Uruguay mss ook nog de moeite. En erna in bed nog efkes.
Twijfel nog steeds tussen vroeg opstaan en doortrekken, Spanje-Uruguay mss ook nog de moeite. En erna in bed nog efkes.