Général Zantas Well-known member Vandaag om 15:24 #1.561 Ik zal opstaan om 04h30 en niet kijken. Beat that.
willydrama Well-known member Vandaag om 15:40 #1.562 Laatste kwartier zal volstaan, quasi onmogelijk dat dat een goeie match wordt, een zuinige 0-2 in het beste geval
Laatste kwartier zal volstaan, quasi onmogelijk dat dat een goeie match wordt, een zuinige 0-2 in het beste geval
D dadash Well-known member Vandaag om 16:09 #1.563 Voor mij past het perfect opstaan wedstrijdje kijken en dan gaan werken
B {BK}Black Devil Well-known member Vandaag om 16:19 #1.564 Twijfel nog steeds tussen vroeg opstaan en doortrekken, Spanje-Uruguay mss ook nog de moeite. En erna in bed nog efkes.
Twijfel nog steeds tussen vroeg opstaan en doortrekken, Spanje-Uruguay mss ook nog de moeite. En erna in bed nog efkes.
elgrande Member 22 minuten geleden #1.565 Toch maar match in uitgesteld relais voor mij. Ik bevind me in een spoilervrije omgeving en tijd om in de voormiddag te kijken. Al pikt het wel een beetje. Het heeft iets natuurlijk. Maar dat hou ik dan voor de knock-outs.
Toch maar match in uitgesteld relais voor mij. Ik bevind me in een spoilervrije omgeving en tijd om in de voormiddag te kijken. Al pikt het wel een beetje. Het heeft iets natuurlijk. Maar dat hou ik dan voor de knock-outs.
P Pinkman Well-known member 6 minuten geleden #1.566 Ik begin met werken om 5u, dus ik kijk gewoon op 't werk