[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Pressing, er dicht op zitten, grinta, vechten voor de bal, goeie looplijnen, geen afval, mooie combinaties, schoten van ver binnen het kader, voorzetten die aankomen, …
Ik neem random termen voor 200 punten Walter.

Je speelt aanvallend, wint vrijwel alle duels, staat 0-2 voor en NZ komt er grotendeels niet aan te pas. Ja, efficiënte mag zeker omhoog, maar je hebt die match gewoon compleet onder controle. Het is geen Fifa spel waar je gewoon 2 x 45 min R2 kan inhouden om continu te spurten.
 
Ik heb er best hoop in dat we hier gewoon nog 5-0 winnen. Wat een nievauverschil. Buiten afwerking spelen we gewoon enorm goed. Snap niet goed dat er mensen zijn die beter voetbal willen. We verpletteren ze gewoon. Tijd voor goals, tijd voor Lukaku?
 
Kom over deze match kan je toch niet klagen? Enkel beetje over de efficiëntie in de eerste helft, maar qua drang naar voren, samenspelen diepgang toch totaal niet? Ook achteraan staat het gaat, ik vind het goed rond gaan.
Het spelbeeld dat ik wou zien en we hopelijk meer gaan zien in de komende matchen!
 
Pressing, er dicht op zitten, grinta, vechten voor de bal, goeie looplijnen, geen afval, mooie combinaties, schoten van ver binnen het kader, voorzetten die aankomen, …

Wanneer is de laatste keer geweest dat de Belgen door middel van een goeie combinatie de tegenstand uit verband spelen. Ik herinner het me niet meer. Japan opt Wk ?
Jij had beter in u bed blijven liggen denk ik. Welke ploeg op dit WK heeft dat alles gebracht tegen kleine ploegen?
 
Terug
Bovenaan