Monkytiger
Well-known member
En ten derde zijn er mensen die vermoedelijk alles te serieus nemen.Ten eerste zou hij dan voor Ghana moeten spelen, ten tweede kan je aan dit soort posts goed afleiden wie beter niet aan kinderen begint.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ten derde zijn er mensen die vermoedelijk alles te serieus nemen.Ten eerste zou hij dan voor Ghana moeten spelen, ten tweede kan je aan dit soort posts goed afleiden wie beter niet aan kinderen begint.
Dat heet autisme.En ten derde zijn er mensen die vermoedelijk alles te serieus nemen.
edit: zal er toch wel boenk op moeten zijn denk ik, want ik verneem nu pas dat IRAN hoger gerangschikt staat in de fifa lijst, dus die zijn moeilijkere tegenstander? (wtf eigenlijk).
sorry was niet duidelijk geweest: Iran staat hoger op de ranglijst dan egypte bedoelde ik.België staat momenteel 9e en Iran staat 20e op de FIFA-wereldranglijst.
![]()
FIFA-wereldranglijst
Dit is de FIFA-wereldranglijst in chronologische volgorde. Er wordt onder andere het aantal selectiespelers, de gemiddelde leeftijd van het team en de totale waarde opgesomd.www.transfermarkt.be

Die ranglijst slaat dan ook op niets.Oh, 20e plaats? Daar verschiet ik wel van.
Is beter dan een Turkije, Denemarken of Oostenrijk, wat me hele moeilijke tegenstanders lijken.
Ik kijk op groot scherm vanavond!
Die ranglijst slaat dan ook op niets.
voor de bevalling? Of de wedstrijd?Teams call opzetten
Ja maar hoeveel mensen van de gewone bevolking staan dan ook achter een oorlog?Ik kijk er wel naar uit!
Blijf het wel absurd vinden dat Iran straks een wedstrijd speelt in een land waarmee het in oorlog is..

Trump heeft toch de fifa peace price gekregenIk kijk er wel naar uit!
Blijf het wel absurd vinden dat Iran straks een wedstrijd speelt in een land waarmee het in oorlog is..

sorry was niet duidelijk geweest: Iran staat hoger op de ranglijst dan egypte bedoelde ik.
vandaar dat ik liet uitschijnen dat vandaag , op papier, een makkelijkere/haalbaardere tegenstander is.