Fryto
Active member
Jammer maar te verwachten. Had gehoopt dat hij toch het uur zou halenLukaku is al halfdood en kan niet lopen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer maar te verwachten. Had gehoopt dat hij toch het uur zou halenLukaku is al halfdood en kan niet lopen
Welk tempo?Toch zot dat ze die belachelijke hydration breaks blijven doen terwijl ge echt in elke match t tempo eruit haalt en uw publiek massaal begint met boe-geroep bij elke hydration break.
En toch gaat hij straks alweer de beslissende assist gevenDe meunier komt echt rechtstreeks uit FC de kampioenen

Door tikje van Meunier wel denk ikNooit offside van Alexis. Dat geeft ge toch wait and see?
Nooit offside van Alexis. Dat geeft ge toch wait and see?
Toch wel, met dank aan Meunier.Nooit offside van Alexis. Dat geeft ge toch wait and see?
Om tijd te winnenAls ik die snelle genezingen zie op het veld, dan vraag ik me toch af waar die spuitbus telkens voor diende bij verzorging…
Zal wel weer wachten tot 60 min, en dus eerst nog een kwartier tijd verkwanselen... Soms zo gehad met trainers en hun "ideeën"....ik zou precies toch lukaku en meunier wisselen