Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tis een Argentijnse ref en VARNu kunnen we wel stoppen met zeggen dat het enkel Messi is die daarvoor geen rood krijgt

Intentie doet er toch niet toe?Ik ga mij er niet populair mee maken, maar het is toch eerder ongelukkig en hij schampt hem eigenlijk gewoon. Kan wel heel pijnlijk zijn maar ik vind niet dat ge daar rood voor moet trekken. Geel had wel gemogen.
Onvrijwillig of niet. Als je zo op de kuit terecht komt dan kan je echt wel rood geven. Nu is het niet eens geelIk ga mij er niet populair mee maken, maar het is toch eerder ongelukkig en hij schampt hem eigenlijk gewoon. Kan wel heel pijnlijk zijn maar ik vind niet dat ge daar rood voor moet trekken. Geel had wel gemogen.
was helemaal niet naar de balIntentie doet er toch niet toe?
Kunt op geen enkele manier verdedigen dat ge zo naar een bal gaat
Gaat ook niet echt naar de bal imo, staat er gewoon achter te trappelen. Is gewoon ongelukkig, niet meer of niet minder. Ik haat dat daar de laatste jaren door de VAR veel te veel rood voor getrokken wordt. Het blijft een contactsport, en soms is dat contact gewoon pure pech.Intentie doet er toch niet toe?
Kunt op geen enkele manier verdedigen dat ge zo naar een bal gaat
Ik ga mij er niet populair mee maken, maar het is toch eerder ongelukkig en hij schampt hem eigenlijk gewoon. Kan wel heel pijnlijk zijn maar ik vind niet dat ge daar rood voor moet trekken. Geel had wel gemogen.
Tuurlijk wel, als ge met uw eerste nop daar inhaakt en dan naar beneden trekt is die ook kapot. het zijn ook die strepen die ge op zijn kuit ziet.iemand zijn kous aanflarden is niet schampen e
Ik vind het absurd dat je langsachter iemand los op de kuiten mag trappen zonder probleem op dit WK.
Te laat is te laat...