Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ge hm zen kuit breekt zijt ge er vet meeGaat ook niet echt naar de bal imo, staat er gewoon achter te trappelen. Is gewoon ongelukkig, niet meer of niet minder. Ik haat dat daar de laatste jaren door de VAR veel te veel rood voor getrokken wordt. Het blijft een contactsport, en soms is dat contact gewoon pure pech.

Ge kunt iemand zijn kuit niet breken door langs achter over zijn been te schrapen.Als ge hm zen kuit breekt zijt ge er vet mee
Altijd rood
Over de kleur kunt ge misschien nog discussiëren, maar dat moet altijd een kaart zijn.
Castagne is ook de juiste wissel, als het voor Meunier is toch. Want Garcia kennende ...Castagne staat mee klaar…
Ok de andere 2 zijn goed
Ja die had niks door...Maar de var grijpt enkel in bij rood. Dus niet om de scheids aan te manen om geel te geven
Schampen is rakelings.Tuurlijk wel, als ge met uw eerste nop daar inhaakt en dan naar beneden trekt is die ook kapot. het zijn ook die strepen die ge op zijn kuit ziet.
