Zonder die rode kaart wonnen we dit
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Man alleen weg en dan obstructie. Tja, dan weet je wat je te wachten staat.Die Iraniërs mogen trekken en sleuren aan iedere Belg zonder ook maar 1 fout. Ngoy heel lichtjes en meteen fout en rood
Die Iraniërs mogen trekken en sleuren aan iedere Belg zonder ook maar 1 fout. Ngoy heel lichtjes en meteen fout en rood

Voor obstructie moet je de man opvangen.Man alleen weg en dan obstructie. Tja, dan weet je wat je te wachten staat.
mét die rode voor Iran wel.Zonder die rode kaart wonnen we dit
dan nog maakt dat het trekken en sleuren van de Iraniërs toch niet goed.Toch logisch, is laatste man?
+ duw van Theate gezien![]()
Ja ok, de fout dan. Potato, potato. Komt op zelfde neerVoor obstructie moet je de man opvangen.

Wat obstructie? Hij staat erachter, niet ervoorMan alleen weg en dan obstructie. Tja, dan weet je wat je te wachten staat.

Dus opnieuw, trekken en sleuren mag langs 1 kant welJa ok, de fout dan. Potato, potato. Komt op zelfde neer![]()
Hoe sneller gedaan, hoe mee commercial breaksZe geven dit tornooi zo weinig extra tijd in de 2e helft? Normaal door al die wissels heb je al alleen 3 minuten extra tijd. Dus sowieso minstens 6 minuten met die drankpauze, en nu krijgen we maar 2 minuten extra ondanks die vele wissels.

Klopt, maar draai de rollen om en we roepen allemaal om rood.Wat obstructie? Hij staat erachter, niet ervoor
Raakt hem met 3 vingers, eigenlijk fysisch onvoldoende om zo te vallen als volwassen (sport)man