[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Vind dat wel allemaal altijd heel makkelijk gezegd. Pardo, die er daar eventjes 2 in zou schieten.

Lijkt mij op het eerste zicht ook niet de spits om tussen 11 Iraniërs die weinig intentie hebben om te voetballen per se het verschil te maken.

Had hem wel sowieso veel vroeger ingebracht. En ermee starten zeker een optie. Maar dat we daarom per se wel hadden gewonnen vind ik al te makkelijk gezegd. Had wss wel meer verticaliteit gezorgd, da’s wel waar.
 
Ik verwacht dat Nieuw-Zeeland zich toch ook gaat ingraven. Zij hebben ook de voorbije 2 wedstrijden gezien. Er komen vroeg of laat kansen op stilstaande fases, waarbij de Belgen toch kwetsbaar op zijn. Daar gaan zij op gokken.
Zonder Ngoy, dus Meunier hard nodig voor het kopwerk achterin. Onana ook nodig. Die anderen zijn kabouters. Tenzij je weer wil beginnen met Lukaku
 
Waarom speelt niemand nog met 2 spitsen tegen zo een teams. We hebben toch geen koppers buiten Vanaeken die nooit mag starten dus die ballen van op de flank zijn 99/100 verloren moeite.

Lukaku/Pardo. De nieuwe Koller/Radzinski.
 
Social media roddels of waarheid ? IRGC meeting bijgewoond + "He has abused Iran’s educational system for many years by pretending to be a phd “student” in order to dodge mandatory military conscription. He was publicly exposed for cheating on his wife and mother of two kids, insane taboo in Iranian culture. He has admitted to faking his age and making himself few years younger in his documents which gave him an unfair advantage coming through youth systems. He betrayed the club that made him a star and left for direct rivals for a little more money which made him one of the most hated figure in Iranian football.

Geen koorknaap dus???

Halen!!
 
Wel als je je met hart en ziel inzet. En dat deden ze!
Kan jij nergens anders gaan trollen? Dat zijn zo'n uitspraken die je hoort van collega's die enkel tijdens een WK of EK eens naar 5 matchen kijken en voor de rest nog nooit tegen een bal getrapt hebben. "DIE KLEINTJES GOOIEN ZICH ER TENMINSTE VOOR!!!". Hetzelfde met die uitspraak dat het tempo van de match te hoog lag voor Vanaken.

België heeft 70% balbezit gehad, we hadden 7 schoten op doel tegenover 3 van Iran, het merendeel van de match heeft België op de helft van Iran gespeeld. Als je niet zo inefficiënt bent rammel je hen er gewoon 3 rond de oren. Als de scheids deftig fluit staat Iran in de 2de helft gewoon met 9 na die fouten op Trossard en De Bruyne.
 
Zonder Ngoy, dus Meunier hard nodig voor het kopwerk achterin. Onana ook nodig. Die anderen zijn kabouters. Tenzij je weer wil beginnen met Lukaku
Mechele, Vanaken, De Ketelaere zijn allemaal goeie koppers en zijn in tegenstelling tot Onana dan ook nog eens voetballers.
 
Baraque Fraiture is ook al goed. Ze moeten uithouding kweken. En fysiek. En hoogtemeters. Wie niet fris is, is een sitting duck.

Ze zijn niet fris. Dan kom je in elk duel te kort. Lukaku komt altijd 1m te kort. Wie niet fris is reageert 10msec te traag, geeft de pass die het net niet is, kopt er net over, schiet altijd op de keeper.

3 maand op hoogtestage in afzondering, desnoods bij de para's van marche-lesdames. Wij hebben veel compassie met onze Duivels. Veel te veel compassie.
 
Het meeste is hier al gezegd dus ik ga niet gewoon herhalen.
Ik vraag me wel af waarom een Tielemans, die toch echt wel een goed afstandsschot heeft, nooit eens probeert vanop een meter of 20-25? Ja die keeper is motm maar veel heeft die niet geklemd dus een afvallende bal die eens goed valt had ook zomaar genoeg kunnen zijn.

Want voorkomen was automatisch 3 punten he. Offensief stelde Iran echt 0,0 voor.
 
Het meeste is hier al gezegd dus ik ga niet gewoon herhalen.
Ik vraag me wel af waarom een Tielemans, die toch echt wel een goed afstandsschot heeft, nooit eens probeert vanop een meter of 20-25? Ja die keeper is motm maar veel heeft die niet geklemd dus een afvallende bal die eens goed valt had ook zomaar genoeg kunnen zijn.

Want voorkomen was automatisch 3 punten he. Offensief stelde Iran echt 0,0 voor.
Zeker bij zo een muur is een schot niet slecht. Zorgt toch altijd voor wat chaos en verlies van organisatie.
 
Het meeste is hier al gezegd dus ik ga niet gewoon herhalen.
Ik vraag me wel af waarom een Tielemans, die toch echt wel een goed afstandsschot heeft, nooit eens probeert vanop een meter of 20-25? Ja die keeper is motm maar veel heeft die niet geklemd dus een afvallende bal die eens goed valt had ook zomaar genoeg kunnen zijn.

Want voorkomen was automatisch 3 punten he. Offensief stelde Iran echt 0,0 voor.
Niet evident wel als er 11 Iraniërs in de weg staan.
 
Het meeste is hier al gezegd dus ik ga niet gewoon herhalen.
Ik vraag me wel af waarom een Tielemans, die toch echt wel een goed afstandsschot heeft, nooit eens probeert vanop een meter of 20-25? Ja die keeper is motm maar veel heeft die niet geklemd dus een afvallende bal die eens goed valt had ook zomaar genoeg kunnen zijn.

Want voorkomen was automatisch 3 punten he. Offensief stelde Iran echt 0,0 voor.
Het antwoord is duidelijk. Een goede coach die laat zijn spelers groeien en bloeien. BE koopt trainers in die voor hun rekening en bankaccount rijden, niet voor de ploeg, niet voor de speler, niet voor hun talenten.

Wilmots, Garcia, Tedescu, Martinez, ze rijden voor hun eigen zak, de rest is bijzaak.

De hoofdschuldige is de Belgische Bond. Dat ze dat spelletje nog altijd niet doorhebben.
 
De Bruyne moet de ploeg op sleeptouw nemen, maar hij is compleet uit vorm of het is gewoon het jaar teveel.
Welke trainer durft hem op de bank te zetten? Geen enkele, vrees ik…
 
Het meeste is hier al gezegd dus ik ga niet gewoon herhalen.
Ik vraag me wel af waarom een Tielemans, die toch echt wel een goed afstandsschot heeft, nooit eens probeert vanop een meter of 20-25? Ja die keeper is motm maar veel heeft die niet geklemd dus een afvallende bal die eens goed valt had ook zomaar genoeg kunnen zijn.

Want voorkomen was automatisch 3 punten he. Offensief stelde Iran echt 0,0 voor.
Heeft het wel geprobeerd hoor. Vizier stond niet goed.

Mechele, Vanaken, De Ketelaere zijn allemaal goeie koppers en zijn in tegenstelling tot Onana dan ook nog eens voetballers.
Onana krijgt hier nu wel weer te veel schijt. Ik begrijp waarom hij nu naast de ploeg valt, want zo laconiek starten aan een WK is echt een zonde, maar in de toekomst gaan we die jongen echt wel nog nodig hebben. Beste breker die we hebben, en is normaal gezien iemand die wel direct speelt en het tempo opdrijft.
 
Terug
Bovenaan