[Groep G] België, Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Ik vraag mij af wie er nu open zal zijn om 5u, in sommige steden zorgt dat voor mensen die nog steeds wakker zijn / op de baan zijn

Dat gaat vonken geven. De ene wil spek met eitjes en de andere wil zijn 15e pint na een goal van Lukaku.
 
Ik vraag mij af wie er nu open zal zijn om 5u, in sommige steden zorgt dat voor mensen die nog steeds wakker zijn / op de baan zijn

Dat gaat vonken geven. De ene wil spek met eitjes en de andere wil zijn 15e pint na een goal van Lukaku.
Waarom niet beiden :unsure:
 
Tussen Breakfast en lunch is brunch, maar hoe noem je zoiets tussen late night snack en breakfast in? Iemand goede ideeën voor een benaming?
 
Volgens Niels Poissonier (HLN) gaat Vanaken starten want op matchdag -2 is hij de aangeduidde speler voor de persconferentie en ze denken daar bij HLN dat dat een goede indicatie is dat Vanaken dus start... zou goed nieuws zijn imo.
Is dat niet met vaste, vooraf aangeduidde spelers, of toch minstens een soort van planning? Bij Club is dat toch zo meestal zo dacht ik
 
Terug
Bovenaan